Hallo allemaal, Ik heb 9 februari een vmk gehad met ongeveer 5,5 week(dachten zelf al 7 weken te zijn). Nu was mijn eerste ongi pas na 70 dagen en nu zit ik ondertussen alweer op dag 43. Nog steeds geen ongi te bekennen, maar ook geen posi test. Dit maakt me erg onzeker over mijn eigen lichaam. Zijn er meer die deze ervaring hebben en hebben jullie op een manier de cyclus weer een beetje op orde kunnen krijgen? Alle tips zijn welkom!
hey mamvan2boys! ik heb in december een miskraam gehad met 10 week zwangerschap, en ik heb hetzelfde, eerste cyclus na miskraam was 62 dagen, toen 26, 35, en nu zit ik te hopen dat het weer normaal(28) word.erg frustrerend als je niet weet waar je aan toe bent! ik ben ook wel benieuwd naar tips.
Ik heb na de miskraam 14 weken gewacht voor de 1ste menstruatie...nu weer wachten op de 2de menstruatie. Ben ook daarvoor naar gyneacoloog geweest. Als je cyclus maanden, heel lang blijft, dan is het handig om eens bij de gynaecoloog te zijn. Maar eigelijk is wel "normaal" als je cyclus nog onregelmatig zijn, dat kan best de eerste aantal cyclussen zo blijven, je lichaam moet zichzelf weer worden en dat duurt bij de een langer dan bij de ander. Sterkte met het wachten!!
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik zou wel om temperaturen om te kijken of je een eisprong hebt of niet. Dan kunnen jij en de arts zien of het een hormonale of een andere oorzaak heeft. Dat is namelijk bepalend voor de manier waarop een uitblijvende menstruatie behandeld moet worden. Suus
Mijn cyclus was dan wel regelmatig, (zie banner), maar mijn eisprong niet echt: in eerste instantie twee keer een hele korte LF, pas in ronde 3 weer een beetje normaal. Maar nog wel zoveel gerommel eromheen dat wel duidelijk was dat mijn lijf nog niet op orde was. Dit is de eerste ronde dat het weer een klein beetje zoals voor de miskraam gaat. Wat je zou kunnen proberen, voordat je naar ee gyn stapt, is kijken of ee osteopaat iets voor je kan betekenen. Die kunnen erg veel betekenen op hormonaal vlak namelijk