luchten

Discussion in 'Zwanger worden' started by bientje, Jan 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0
    Jeetje ik word er niet goed van. Ik kan op het moment geen enkele lucht meer verdragen.
    Ik heb ook het idee dat ik alles ruik, dingen waar ik nooit naar om keek of erger in had, daar word ik nu al helemaal naar van....bleh.

Ik hou me zelf niet voor de gek en heb niet het idee dat het deze maand raak is geweest....maar ik vraag me af of di verschijnsel door het eventuele ontpillen kan komen....

Groetjes Sabine

2. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goeie vraag, ik zat er toevallig gisteren aan te denken, ik vind ineens alles stinken; mijn deoderant (nu vraag ik je!?!), mijn foliumzuurtabletjes (ook zo vreemd), mijn kleding, mijn luchtje; alles..... ik ben zelf ook net gestopt met de pil, misschien komt het wel daardoor.... ik zou het echt niet weten......

Liefs,

Fem

3. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Toen ik net gestopt was met de pil heb ik ook ontzettend last gehad van vanalles en nog wat..Moe prikkelbaar kon zomaar huilen om niets en 5 minuten later was het weer over.Heb er wel puistjes aan over gehouden :( en oh ja,ik had ook nog wel de lichtste pil die er is!

4. Niet meer actief

hoi
    helaas kan het 2 kanten op he
    succes met wachten ;)

5. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Ik heb echt het idee dat ik niet helemaal normaal ben......ik heb namelijk helemaal nergens last van.

6. wannabe

wannabe Fanatiek lid

Dec 17, 2006
    1,493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ik geloof niet in ontpillen, echt niet. Nit langer dan een paar dagen.
    Maar daarom hoef het natuurlijk nog niet zo te zijn dat je zwanger bent, kan ook gewoon je hormonen zijn zo vlak voor je ongesteldheid.

(maar ik help hopen)

7. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ben blij!is echt geen pretje hoor ;)

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Hé Noa, je bent heel normaal hoor! Ik heb eigenlijk ook nergens last van! En dat terwijl ik 14 jaar aan de pil ben geweest en we net pas de derde ronde zijn ingegaan... Ben er wel blij mee, want als ik de aankomende maanden echt flink misselijk ga worden of extreem gevoelige (.)(.) krijg, ga ik me denk ik ff achter de oortjes krabben of het dan raak kan zijn, haha ;)

Ik ga voor je duimen Sabine (en natuurlijk voor de rest ook!)

Liefs Chris

9. Saartje41

Saartje41 Lid

Aug 25, 2006
    42
    0
    0
    Hallo,

Ik had dit de eerste maand ook.

Alles stonk, ik werd misselijk van iedere geur, pijnlijke tepels, prikkelbaar. Maar bij een bloedtest bleek ik toch niet zwanger te zijn. Ik vrees dus dat dit "ontpillingssymptomen" zijn. Maar het kan natuurlijk ook altijd anders. Ik hoop het voor jullie.

10. Niet meer actief

Hoeft niet aan ontpillen of zwangerschap te liggen. Is volgens mij gewoon een kwestie van hormonen, daar heb je de ene keer meer last van dan de andere. De vorige maand had ik dat ook. Kon geen parfumluchtje verdragen en werd draaierig van de meest normale geuren (koffie etc.). Maar bleek toch gewoon ongesteld te worden, helaas :(

Ik heb inmiddels ontdekt dat ik dus beter niet teveel op dit soort dingen kan letten bij mezelf, want een vrouwenlijf is toch een heel bijzonder en wispelturig iets (het loeder ;) ). Klachtjes en symptomen zijn iedere keer weer anders en zo. Ik hoop natuurlijk voor jou dat er sprake is van een zwangerschap, maar dat weet je toch echt pas zeker als je positief test helaas.

11. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Hoi Chris,

Ik heb ook zeker 10 jaar de pil geslikt. Had alleen gevoelige tepels in de laatste twee weken van m'n cyclus. Eigenlijk tussen de eisprong (al heb ik deze niet gevoeld, maar een gokje) tot de eerste dag menstruatie.

Ben blij dat ik nergens last van heb. Misschien als ik dan echt iets ga voelen dat ik dan zwanger ben. hihi.

Liefs Noa

Ps. sorry voor dit off topic cverhaaltje.

12. ikke21

ikke21 Actief lid

Jan 9, 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    ik herken dit ook wel alles stonk en werd dus overal misselijk van maar
    ik had nog niet eens me eerste ei gehad na de pil
    dus ik kon ook niet zwanger zijn
    dus ik heb het maar aan het ontpillen afgeschreven

13. appeltje

appeltje Niet meer actief

Dus artsen, verloskundigen en gynacologen hebben het allemaal mis volgens jou? Dat het misschien niet bij jou is gebeurd wil toch niet zeggen dat het niet bestaat?

Share This Page