Halloo lieve dames, Wij zijn nu van september bezig voor een 2e wondertje. Cyclus is best lang (zie onderschrift) en nog niet heel duidelijk maar deze maand een hele week geklust uitgaande een cyclus van 32 tot 38 dagen (gezellige maand dus hihihi) dus vanaf vandaag tot komende maandag kan mijn nod zijn als ik uit ga van max 38 dagen deze cyclus.. Nu mijn vraagje: iedere nacht wordt ik tussen 3 en 4 wakker om naar het toilet te gaan en nu zo'n 2-3 dagen op rij kom ik niet meer in slaap omdat ik misselijk ben. Zou dit het begin van ochtend misselijkheid kunnen zijn? De test van vandaag was negatief maar was niet met de ochtend urine gedaan. Over 2 dagen weer testen doe ik sowieso al maar ben benieuwd of er dames zijn die de misselijkheid herkent bij 's nachts wakker worden. (en sorry voor mijn lange verhaal hihi) Liefs xx
Altijd lastig die symptomen! Hoop dat het voor jou positief is!! Ik was afgelopen ronde een week lang misselijk en het was geen buikgriep..helaas toch ongesteld geworden en daarna was de misselijkheid weg..
hoi , ik heb maar 'even' van het zwanger zijn mogen genieten maar dat snachts wakker worden had ik ook en ik was niet echt misselijk maar had vooral zo een 'vol' gevoel constant , had geen hongergevoel meer had constant het idee dat ik helemaal vol zat en had ook steeds precies een brok in mijn keel. doe je temperaturen ofzo? want als je temperatuur nu hoog is kan het wel eens zijn dat je zwanger bent ik hoop het althans voor je !succes
Bij mijn eerste zwangerschap had een week voor mn NOD al last van ochtendmisselijkheid. Dit is negen maanden lang zo gebleven Niet dat ik er wakker van werd dat niet. Ik heb ook wel eens een ronde gehad (in het begin) dat ik steeds wakker werd en misselijk maar dan denk ik van de zenuwen of het raak zou zijn... Ik hoop voor je dat het een goed teken is De misselijkheid kan de hele dag voorkomen trouwens he, meestal bij lage bloedsuikerspiegel.
ik hoop uiteraard ook dat het een teken van een beginnende zwangerschap is, maar realiseer me ook goed dat we pas net begonnen zijn. wordt gelukkig niet wakker omdat ik misselijk ben maar omdat ik 's nachts altijd moet plassen hihi. bij de zwangerschap van m'n zoontje ook tot 16 weken constant misselijk geweest, ach donderdag nog maar weer een testje doen, heb toch een voorraadje liggen (lang leve action hihihi)
Ik ben ook al een paar dagensuper misselijk. Net snachts gelukkig. Maar overdag echt veel en vaak. Ik moest gister ongi worden kom ik net achter. Althans, volgens mijn app. Ik voel van alles down under dus ga ervan uit dat elk moment de hel losbreekt. Ik moet echt elk half uur plassen dus genoeg check momenten
ik durf niet.... Ik vind de uitslag van een witte test veel teleurstellender dan gewoon ingesteld worden. Ook vandaag niets te zien, (van binnen gecheckt, niks) ben misselijk maar dat niks nieuws, moet niet spugen ofzo. mijn buik voelt wel enorm "zenuwachtig" en ik moet nog steeds vaker plassen dan ik gewend ben. Gister dacht ik nog: ik heb veel gedronken. Vandaag kan dat nog helemaal niet en ik ben al 4 x naar de wc geweest. Ik ben ook wel eens een x op zaterdag ongesteld geworden. ik wacht nog wel tot zaterdag denk ik....
snap je wel hoor, vanmorgen bleef de mijne ook weer omo wit, toch ff naar terwijl ik weet dat het voor nod is waarschijnlijk. zaterdag test ik weer, mits ik niet ongesteld wordt uiteraard xx
Ah balen! Ik duim voor zaterdag dan Ik checkte net even inwendig... sliertje rood met kloddertje geel (sorry he voor details) ik denk dus dat het bij mij toch gaat beginnen nu
Kan ook innesteling zijn hé, dat had ik bij Liam ook namelijk. Ben benieuwd of het doorzet, hoop t niet voor je meis!
Tell me about it hihi. Net paar goeie steken in m'n onderbuik, deed ff flink pijn maar nu weer nergens last van. Wel hogere temp als normaal, 37.7 tegenover normaal max 37.3 in de avond. Ach helaas zit er niks anders op als (on)geduldig afwachten hihi
Ik ben in m'n hoofd al begonnen met de teleurstelling. Ik begin beetje koppijn te krijgen, m'n borsten beginnen zeer te doen en ik heb buikpijn. Ik word vannacht ongesteld
ik hoop van harte dat het niet zo is, echt! maar uitgaan van t ergste kan ook goed zijn, valt het altijd nee als het toch goed zit. heb ook last van mn borsten wat ik normaal nooit heb pfff was t maar vast zaterdag
Ja, ik weet niet meer waar ik van moet uitgaan. Ik ben misselijk, en moet overal om huilen ( al paar dagen) Ti's zo verwarrend! Inderdaad, laat t zaterdag zijn. Hihi