temp niet echt laag na menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Vandaag zit ik op cyclus dag 7, en het valt mij op dat mijn temperatuur smorgens nu niet echt laag is,de vorige rondes tijdens/net na de menstruatie was mijn temp vaak 36,2/36,3 en nu 36,6 smorgens
    Heb ookal paar dagen hoofdpijn en echt lekkere trek,ga er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor!
    Dit viel me gewoon op toen ik het zat te vergelijken met andere rondes.

2. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Een vriendin van mij is de eerste drie maanden gewoon on de 4 weken ongesteld gebleven maar minder heftig elke keer dacht ze ojee miskraam maar inmiddels is haar zoontje alweer twee maanden oud. Dus het kan wel

3. eline23

eline23 Niet meer actief

Maar dan had ik toch positieve test moeten hebben,heb vier dagen voor nod negatief getest,en na vier dagen werd ik ongesteld

4. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dat weet ik niet. Ze had 13 dpo positieve test, 2 dagen later was ze 5 dagen "ongesteld" dus ze ging er vanuit niet zwanger te zijn. Maar normaal als ze ongesteld werd dan nam de druk en gevoeligheid van haar borsten ook weer af maar ze bleven heel erg gevoelig en toen heeft ze een test gedaan een paar dagen na die menstruatie en toen had ze een dikke tweede streep. Dus het kan soms wel. Bij na vraag bleek haar moeder dit ook te hebben gehad

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, nu doe je net alsof het vrij normaal is om tijdens een zwangerschap ongesteld te zijn. Terwijl dat juist eerder ee uitzondering is!

TS: doe nog even een zwangerschapstest. Negatief? Dan ben je niet zwanger en kun je je op je komende eisprong concentreren.

Ik heb ook wel eens hogere tempen gehad na mijn ongi destijds, maar was niet zwanger. Mijn basale lichaamstemperatuur was opeens wat hoger. Zonder aanwijsbare reden.

6. eline23

eline23 Niet meer actief

Be happy bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik gewoon nog even afwacht,meer kan ik toch niet doen..

7. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wie ik?
    Ik zeg alleen dat het niet onmogelijk is, heb het zelf bij m'n vriendin mee gemaakt :)

Deel Deze Pagina