Wij slapen in de woonkamer (ruimte gebrek) dit bevalt ons prima,maar nu zit ik wel een beetje met een probleem. Mijn jongens had ik vroeger naast mij in de slaapkamer de 1e weken,en dat wil ik nu ook graag. Maar is dat wel een goed idee,in de ruimte waar ook gekookt word? En ik dacht zelf aan een wiegje wat je op kan hangen,dit ivm de honden,maar zo in de hoogte zou dat kwaad kunnen ivm dat warmte naar boven gaat en misschien wel verkeerde dampen enzo? Wat vinden jullie ervan? Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Hoi karola, Het word afgeraden je kindje in een ruimte te leggen waar gerookt word. EHt is ook lastig om een raam open te zetten wat je kindje moet goed op temperatuur blijven. Het is een mogelijk heid om er voor te gaan zorgen dat je woonkamer rookvrij blijft dat is voor je kinderen goed en voor jezelf ook,ook omdat je er slaapt. Kijk ook eens op veiligslapen.nl Imke
Nee gerookt word er zowieso niet,dat lijkt mij logisch. Dus als dat niet zo is kan het verder weinig kwaad begrijp ik? Ik denk dat je gerookt hebt gelezen ipv geKookt
Ik wil mijn vraag nog even uppen omdat ik nog geen goed antwoord heb gekregen,doordat de vraag verkeerd is begrepen. Alvast bedankt en voor jullie fijne feestdagen!
Hoi Karola, wat je kunt doen als je twijfelt, is tijdens het koken je kleine in een andere kamer leggen. Dan kunnen dampen ook niet direct bij je kindje. Ventileer goed als je kookt in ieder geval. Maar in principe kunnen de kookdampen volgens mij niet direct schade toedoen aan je kindje, zolang de kamer niet blauw staat Groetjes Brigitte