nog een keer

Discussie in 'De lounge' gestart door 17jarigekickbox, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 17jarigekickbox

17jarigekickbox Nieuw lid

15 jan 2007
    3
    0
    0
    nou zal ik is vertellen smoekie
    het was mijn bedoeling niet om zo kwaad over te komen maar dat word je wel als er leugens verteld worden en die dikke trui was om af te vallen en 8 kilo was ik niet aan gekomen want ik weeg altijd 48 a 49 kilo dus dat was gewoon onzin maar hoe zouden jullie het vinden om als leugenaar neer gezet te worden ? en dan gaan ze nog zeggen misschien heeft ze het verzwegen voor haar ouders nou als er iemand is die goed met haar ouders kan praten ben ik het wel dus waarom had ik het moete verzwijgen? en over mijn trainer john de ling is ook gelogen want die heeft nog nooit aan mijn gevraagt of ik zwanger was dus de mensen uit de krant en internet moeten geen dingen er bij gaan verzinnen... maar nog maals het was mijn bedoeling niet om zo heftig te reageren mijn excuses daarvoor... maar ik hoop dat jullie nou mijn kant van het verhaal een beetje kennen en dat ik dus echt niet was gaan trainen en de ring in gestapt was als ik wist dat ik zwanger was want zo zit ik niet in elkaar ik was al heel blij dat mijn broer eindelijk een kindje had gekregen met zijn vriendin omdat het de eerste keer mis was gegaan

groetjes Pamela Vugts

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Pamela we hebben het topic niet voor niets gesloten.

Daarom zet ik hier een slotje op.

Je bent hier welkom en klets gerust mee, maar waarom oude koeien uit de sloot halen.

groetjes
    Natasja

Deel Deze Pagina