Ik lag al lekker op tijd in bed vanavond.. komt manlief naar boven, kom eens naar onder schat.. dr zitten allemaal uhhh allemaal .. MADEN binnen! Ik schrok me kapot! ben naar onder gerend en ik wist niet wat ik zag overal! echt overal.. (binnen viel mee, ivm kleine halletje) maar buiten.. de muur de ramen de heeeeeeeeeeeelllee stoep.. aan en aan zaten ze. nou ik heb alles uit mn keukenkastje getrokken en buiten rond gespoten! Ik voel me opt moment niet zo lekker, vind t zooo vies. terwijl ik zelf altijd erg oplet met ongedierte en hygiene. Nu gebeurt me dit! Bahhh! ik durf niet te slapen, ben bang dat morgen alles onder zit. mn man is nu weer buiten kijken. ondertussen dat ik dit typ heeft hij dr alweer 3 maden binnen weggehaald. iew iew.. ik heb overal jeuk! bah bah! duimen jullie voor me dat ze morgen allemaal weg zijn en NOOIT meer terug komen. en als iemand tips heeft HEEEL graag
hoi hoi leg eens wat motteballen neer daar kunnen de maden niet tegen verder goed kijken dat je het aanrecht en vooral de snijplank goed schoonmaakt maden komen op rottend vlees af en jij hoeft die ene druppel oud bloed niet eens op te merken de maden des te meer wat je ook kunt doen is zand neerleggen, zout strooien of een fel licht laten branden op de plek waar de maden zitten daar kunnen ze niet tegen en anders morgen even de woningbouw bellen en vragen wat je ertegen kunt doen succes groetjes nathalie
Zout! Ik heb het als het warm is ook altijd in de kliko! Strooi er zout in Amoniak of azijn kan ook! Ik heb ze s in de keuken gehad.. Jaren geleden ..ze stroomden allemaal uit de vuilnis... :sick: Echt heeeeeeeeel goor die dingen... Succes ermee..
geen chloor daar lijken ze wel door te verdubbelen maar idd gewoon zout of amoniak heel vervelend bij ons ook en terug keerend probleem kunnen er van alles aan doen maar niks helpt!
Hier heet water en chloor ( en alles chemies wat er nogmeer in het keukenkastje staat). Hier ook een keer de keuken vol gehad echt om over je nek van te gaan. Hoop dat ze weer weg zijn voor je. Heb je enig idee waar ze opaf zijn gekomen?
hadden wij ook, wij waren weggeweest 2 dagen vuilnisbak stond binnen een en was warm buiten, dieren gingen naar onze oppas, enkel de knagers niet. Kom weer en ja hoor, maden overal, dus zeil uit de keuken gehad, prullenbak naar buiten, bakje met azijn neer gelegten gaan slapen volgende morgen waren ze allemaal buiten, in de achtertuin en toen met de hogedruk op ze gespoten, heerlijk voelde dat.
he bah,ik ken het alleen in de container s'zomers! hoe kan dat dan? een dood beest of zo? heb geen tips,..hoop dat je er snel weer afbent!
Ik doe in de zomer mottenballen in de containers, dat houdt vliegen op afstand. Wat je tegen de maden kunt doen wet ik niet zo, kokend water gebruiken lijkt mij wel effectief. Kijk heel erg uit met allerei chemische producten door elkaar gooien, zo kunnen er giftige gassen ontstaan hoor! Maar waar zitten die maden dan precies?
Normaal zitten ze in de buurt van een prullenbak, ze kwamen hier af op de sinasappelschillen en een broodje kaas, wat in de prullenbak lag.
ik heb het ook een keer gehad alle ramen en deuren zaten vol met die beesten kroppen door het kattenluik enzo... echt ontzettend goor! wat wij nu doen is alles wat kwa eten met vlees is in zakjes doen voordat we het in de container doen. werkt wel goed vliegen komen op vleesresten af.. ene ik heb zo'n spay gekocht tegen vliegend ongedierte , spuit ik in de zomer 2 x in weeek in de container nu geen last meer van.. sterkte !
wij hadden ze vorige week nog in de otto we hadden er geen vlees in en warm was het niet geen idee waar ze vandaan kwamen de volgende dag kwam gelukkig de vrachtwagen om de otto's te legen alle maden waren weg en wij hebben de otto grondig uitgespoten met ammoniak
misschien ergens een dode muis achter de muren ofzo. je ziet het niet maarzou toch is alles nog is grondig nazoeken. succes
Nou vanmorgen waren ze allemaal weg, ze komen uit de groenbak. bah bah! ben heel benieuwd of ze vanavond ook dr uit komen.. hoop dat t nu gedaan is, want donderdag komen ze de bak pas legen.
brrr....dat is dus iets waar je me kotsmisselijk mee krijgt! heb ook ooit n misterieuze madenplaag gehad onder t matje in de hal. Nooit ondekt waarom ze daar zaten maar t bleef maar aan de gang. En ineens was t van de eenev op de andere dag weer over....echt maf. had er zeil en verder niks waar iets onder kon... onder t zeil was niks...alleen tussen de mat en t zeil.