Hele dag harde buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saartje1, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb vandaag al de hele dag last van een keiharde buik. Dus niet van harde buiken (die komen en gaan) maar continu een harde buik die echt niet fijn voelt. Heb net uit wanhoop maar een warme douche genomen in de hoop dat het wat ontspant, maar het blijft hard! Snap er niks van. Ben niet druk geweest, juist veel gerust. Maar is dit normaal? Morgen ben ik precies 35 weken. Moet ik hiervoor de verloskundige bellen? Ik weet niet wat te doen.

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Gewoon even bellen als je het niet vertrouwt...daar zijn ze voor.

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou idd even de vk bellen en vragen wat je het beste kan doen; dan is zij in ieder geval ook op de hoogte.

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik zou ook even bellen, vooral omdat ik het zelf niet zeker weet. Toen ik uit het ziekenhuis onstlagen werd hebben ze gezegd dat af en toe harde buiken niet erg zijn, maar dat ze wel weer weg horen te trekken als je even rust, dat ze niet pijnlijk mogen zijn en dat ze niet regelmatig mogen komen. Als ik jou verhaal lees is het wel (een beetje?) pijnlijk en het trekt zeker niet weg, dus dat is niet hoe het "hoort".

Lijkt me beter om even aan de bel te trekken. Als het geen kwaad kan, kunnen ze je dat aan de telefoon snel genoeg vertellen.

5. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Ik zou wel even bellen. Het is niet erg op dit tijdstip voor de zekerheid even na te vragen en beter te veel vragen dan te weinig!

6. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Hoe is het nu?

7. Janna

Janna Fanatiek lid

Ja, dat vroeg ik me ook af. Heb je nog gebeld?

8. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ging gisteren toch maar slapen, wilde niet zo laat nog de vk bellen. Ik was van plan om in de ochtend te bellen als er geen verbetering was, maar vanmorgen werd ik wakker met een ontspannen buik, was zo blij, kon weer normaal ademhalen.
    Ik heb dat nog nooit eerder gehad, de hele dag een harde buik. Ik vraag me af of dat kwaad kan. Zal volgende keer aan de vk vragen.

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Misschien al aan het indalen? Of baby heeft zich omgedraaid oid? Datkan flink wat druk op je buik geven waardoor je een harde buik krijgt.
    Maar heel fijn dat het nu over is!!

Deel Deze Pagina