Ik ben nu 23 weken zwanger, en het lijkt ALTIJD alsof ons zoontje een slechte timing heeft. Niet normaal he. Altijd zodra ik wil slapen, Tijdens de seks, na de seks, besluit hij om even wakker te worden en te schoppen. Hij schopt/slaat nu ontzettend laag (bij mijn jeweetwel) dus dat is niet erg gemakkelijk als ik lekker wil slapen. Ik krijg hem nu al niet stil :') Vrees zo langzaam aan een beetje voor mijn nachtrust..
wat hij nu doet zegt niets over straks. de mijne had in het begin ook echt momenten dat ze wakker was, maar dat is nu alweer anders. bij de andere twee was het zeker anders in vergelijking hoe ze het in het echt deden. we werd ii bij beide een bepaalde tijd wakker in de nacht. de een rond 5.00 en de ander rond 3.00 en dat was wel hun geboortetijd... maar dat zal toeval zijn......
Dat is geloof ik erg normaal. mijne doet ook precies hetzelfde, je baby wordt ook wakker omdat je stil ligt of omdat er ook wat naar binnen komt tijdens sex (just kidding ). ik weet alleen dat ze meestal wakker worden als je stil ligt, zit enz.
Hahahaha.... Ook als ze er zijn komen ze als je net slaapt, net seks hebt of gewoon helemaal uitgeput in bed ligt. Wen er maar aan . Oh ja en rond etenstijd als jij en manlief willen gaan eten dan is het vaak brullen.... Deze kleine voel ik ook de hele dag door, heerlijk! Mijn placenta ligt nu aan de achterkant en bij mijn dochter aan de voorkant. Dus echt een wereld van verschil.
Zolang jij loopt en in beweging bent, wordt je baby heerlijk in slaap gewiegd. Zodra jij rust neemt, wordt je baby wakker. Voor jou zou slaapwandelen dus de oplossing zijn. En je went er ook went er ook wel aan hoor, mijn man verbaast zich er soms over dat ik heerlijk lig te slapen terwijl mijn buik alle kanten op gaat.
Ehm ja... De eerste weken zal hij ook echt 's nachts gevoed moeten worden dus rust heb je sowieso niet.... Dus je kunt er maar beter vast aan wennen...
Inderdaad. Als je net slaapt, of helemaal uitgeput in bed ligt. Maar dat van die seks..... zeg maar dag met je handje. Tegen die tijd wil je je tijd in bed liever nuttig besteden (zoals met slapen). En ik geloof ook dat we met onze zoon het eerste half jaar ongeveer 4 keer samen aan tafel hebben gezeten voor het avondeten. maar ....... het is het helemaal waard hoor. Zo heb ik een schitterende foto van mijn man in bed met de kleine op zijn blote buik, terwijl hij een heel tedere kus op zijn hoofdje drukt. Zat er laatst naar te kijken. afdruktijd: 3.17 in de nacht Maar wel een heerlijk moment. En de rust keert vroeger of later ook gewoon terug. Daar komt dan de drukte van een dreumes voor terug. En dan de peuterpubertijd. En dan heb je ineens schooltijden, speelafspraakjes, zwemlessen en andere clubjes. En daarna zit je ineens op facebook te kijken wat je kind zoal uitspookt met vriendjes/vriendinnetjes. En op een dag sta je ruzie te maken met je puber. Werk je je in het zweet omdat hij/zij op kamers gaat en er van alles moet gebeuren. Pink je een traantje weg op de bruiloft van je kleintje. Mag je gaan oppassen op je kleinkinderen ....
en dit is nog maar het begin. als je ukje geboren is zul je nog wel meer nachten weinig slapen hoor. Dus zou echt ff de relaxmodus aanzetten als ik jouw was!
Hier precies hetzelfde hoor. Zodra ik ga relaxen is meneer wakker hihi Maar dat herinnerd mij er weer aan dat ik niet alleen ben Gezellig hoor!
Oh ik heb er al een gehad hoor, dus weet wel precies hoe dat werkt na de bevalling . Het gaat me meer dat ik tijdens de vorige zwangerschap echt nooit een patroon kon vinden tussen de slaap/actief tijden van mijn dochter. Deze zwangerschap is altijd s'avonds super actief, en s'nachts, en s'middags is hij er niet, met mijn dochter was ze de hele dag door net zo actief. En het is gewoon creepy dat deze beweegt tijdens seks.. beetje off putting zeg maar ^^ Je moet het wel een beetje humoristisch inzien
Heeeeeeel herkenbaarVooral tijdens de sex zodat we gelijk ophouden ermee hahaha. Nu zijn de schopjes veel krachtiger dan eerst dus een echte libido killer voor beide,en inderdaad ik slaap nu al nauwelijks meer,want zodra ik wil gaan slapen blijft hij trappen als ik op mijn zij of rug lig....moet daardoor telkens eruit om te plassen.
Ik zal maar niet zeggen dat ik soms op de bank als een idioot loop te schudden zodat die kleine in slaap valt .
Mooiste wat er is, je ukkie voelen bewegen en leven in je buik....vollop van genieten!! Ik was altijd dolgelukkig als ik hem voelde, als hij sliep werd ik onzeker, nee hoor, laat maar lekker bewegen..en seksen doen wij toch niet aan tijdens de zw! Vinden we beidne niks..
Haahaha herkenbaar, hier komt de baby al vijf dagen op rij om 3 uur 's nachts, schrik er ook wakker van als ik lig te slapen, en dan is het maar weer wachten, haha
Die van ons lijkt het horeca ritme van zijn vader aan te houden. Helemaal goed hoor lieverd, graag ook ná de bevalling
Hier placenta aan de voorkant maar een onwijs drukke baby. Zo anders dan onze zoon. Heel fijn. Denk dat die placenta mijn ribben nog wat beschermt. Verder heel druk de hele dag door. Ach genieten maar straks mis ik het weer