ben ik weer met een vraag. Wij willen graag na de geboorte meteen een mutsje bij de kleine op doen met naam, maar waar kan ik dat bestellen? en ervaringen zijn ook altijd welkom... liefs
waar wil je de naam mee? gedrukt, gehotfixt of geborduurd? ik had de naam geborduurd op mutsje maar nog niet gelijk op gedaan ivm met bloed in haar haartjes. wel de dag er na toen ze gewassen was voor de foto van geboortekaartje.
als je de doos bij prenatal ophaald, ben je lid van WIJ jonge ouders en als je binnen 4 weken na de geboorte naar www.wijjongeouders.nl/mutsje (site weet ik niet precies, maar je krijgt er een email van en een kaart om je eraan te herinneren)gaat dan kan je hem gratis aanvragen (alleen keus blauw of roze met witte bedrukking) maar wel gratis.
Ik heb hem besteld bij Simply Colors...gelijk ook t-shirt voor onze dochter besteld met op de voorkant afbeelding en haar naam en op achterkant "grote zus van (naam baby)" Had het vrij snel in huis...nu wachten tot zij hem aan kan en hij hem op =)
Wij hebben op de negenmaanden beurs bij simpely colors een mutsje laten bedrukken.. Paar dagen na de beurs ben ik bevallen maar dat mutsje was veel te groot en de kleine is nu een maand en hij is nog te groot (valt steeds over zijn ogen en neus heen) ik denk dat dit mutsje niet echt voor pasgeboren is.