Het heeft totaal geen nut om een vraag te beantwoorden waarvan je zelf het antwoord ook niet weet. Als je het antwoord had geweten, was het idd geen enkel probleem.
Was een beetje sarcastisch, vindt het namelijk wel logisch. In ieder geval logischer dan dat de leerkracht "geen zin" zou hebben. Beetje flauw.
Klopt idd, dat is wel wat de leerkracht mij vanmorgen zei. En ook icm het feit dat er nu binnen deze klas teveel besmettingen zijn.
Ik las bij jou niets over dat de kinderen op aanraden van de ggd naar huis zijn gestuurd ivm teveel besmettingen?
Nou dan nog een keer. Ik vermoedde inderdaad wat anders waarop Willemijntje antwoordde dat dat inderdaad het geval was PLUS dat er teveel besmettingen waren. Is ook gewoon terug te lezen overigens.
Even een update van mijn kant... Helaas is het niet bij 1 positieve test gebleven. Gisteren hoorde ik van een klasgenoot dat die voor de grap een test deed omdat ze eens wilde weten hoe dat was en deze was boven verbazing positief, ook de tweede test was positief. Ook zijn er meerdere met klachten en stond er in het bericht dat er de zoveelste positieve test was. Geen idee dus hoeveel kinderen eruit eindelijk een positieve test hebben,maar alle kinderen zijn nu thuis. We hebben niet door gekregen of ze ook daadwerkelijk in quarantaine moeten. Voor nu staat er dat er te weinig kinderen uit deze klas op school zijn en dat dat de reden is. Helaas geen sint voor de kids. Volgende week gaan ze de suprises als het goed is als nog uitpakken.