Wat zouden jullie doen? Help

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lalahoffstie, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Hallo lieve allemaal,

Ik zit een beetje in een dilemma.

Mijn zoontje heeft vanaf zaterdag koorts. even aangekeken en zondag nog hoger dus naar de HAP geweest. urine was schoon en kon verder niets vinden.

Nou is de verhoging nog hoger geworden inmiddels 39.5 en hij slaapt nou. alleen ademt hij nu heel zwaar in zijn slaap.

Wat zouden jullie doen? even bellen weer of toch even wachten wat de temp morgen is? hij slaapt nu wel daarom,

Huisarts zei dat hij niet lang koorts mocht hebben ds als hij morgen nog had moest hij naar de HA.

bedankt allemaal!

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik zou bellen maar alleen ff om advies en je kindje gewoon even laten slapen hij heeft het ook hard nodig om weer beter te worden door te slapen...
    Als hij wakker is en hij is nog zo dan zou ik gewoon ff langsgaan...

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.699
    2.511
    113
    39,5 is hoog maar niet te hoog. Ze mogen ook 3 dagen koorts hebben, dus ik zou even tot morgen afwachten.
    Als je het niet vertrouwd kan je altijd de hap bellen voor advies. Luister vooral naar je eigen gevoel.

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    als jij je zorgen maakt langs gaan anders afwachten tot morgen.
    moedergevoel zegt vaak zo veel

5. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    dank jullie wel! ik ben wel een beetje overbezorgd hoor! ik kijk wel even aan als hij lekker blijft slapen en als het veranderd bel ik even.

Aaron heeft wel een afwijking aan de nieren dus dan is het moeilijk om rustig te blijven bij koorts hihi(A)

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.699
    2.511
    113
    Ah oké, dat maakt de situatie wel iets lastiger. Kan me voorstellen dat je dan bezorgder bent.
    Beterschap.

7. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Wij bellen pas op de derde dag koorts. Tot die tijd wel goed opletten dat hij genoeg drinkt en plast. Smeer wat baby Luuf op z'n borst en zet een gesneden ui onder z'n bed!

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Lekker laten slapen en als hij wakker wordt even temperatuur opmeten en desnoods paracetamol geven. Van slapen en rust wordt je kindje beter. Koorts mag drie dagen aanhouden. Maar bellen naar HAP voor advies mag natuurlijk altijd ;) Beterschap en sterkte!! X

9. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    bedankt voor de reacties! voel me altijd zo overbezorgd!

Hij slaapt op zijn buik nou misschein dat hij daarom wat zwaarder ademt! ik hoop dat het morgen beter gaat!

Deel Deze Pagina