Mn vk belde me net! :D

Discussion in 'Zwangerschap' started by MamaVanGilani, Feb 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Had afgelopen donderdag een groei echo gehad omdat mn vk het vermoeden had dat ik ver voorlag. We hadden "niet officieel" de bevallingsdatum al veranderd:) De eerste telling kwam op 6 maart, dus zou dan nu volgens de eerste telling 36 wkn en 2 dagen zijn! Maar we hadden deze dus al teruggezet naar 27 feb. ( onder voorbehoud met mn vk, bij het Diagnostisch Centrum houden ze gewoon 6 maart aan maar zelfs zij hebben overlegd met mn vk dat dit gewoon echt verder is! ).

Nu belde mijn vk net en het kindje ligt idd voor!! Ver voor.. dus ik moet maandag naar de gyneacoloog en krijg daar nogmaals en echo en metingen en aan de hand daarvan willen ze ons dingen gaan bespreken voor eventueel het kindje eerder te halen, omdat ze in het zh de eerste telling aanhouden ( 36 wkn en 2 dagen ) hebben ze zoiets van op deze manier zoals hij nu groeit kunnen ze mijn niet de 40 weken uit laten lopen. Dus ik ben heeeeeel erg benieuwd!!!!

:):D

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    spannend! Ben benieuwd! zou betekenen dat je of een heel vroeg ei hebt gehad, of inderdaad gewoon al 1 keer ongi bent geweest terwijl je zwangerwas!
    LAat je het ons weten?

3. misa

misa Niet meer actief

Spannend..!
    Mijn vriendin heeft een soortgelijk verhaal, maar daar blijven ze elke keer weer zeggen dat ze de datum niet gaan veranderen, omdat daar ook vaak genoeg de fout mee ingegaan zijn.
    Nu is ze volgens de 1e telling 37 weken zwanger, maar het kindje ligt zo al 3 a 4 weken voor...
    Volgende week gaan ze kijken of ze misschien al wat ontsluiting heeft om dat toch wat actie te gaan ondernemen.

Succes, ben benieuwd!

4. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,460
    11
    38
    Female
    Bij mijn zus haar dochter hebben ze niet goed gemeten. Die lag ook ver voor wat resulteerde in een bevalling met veel paniek en een kindje van bijna 12 pond. Ze kwam er bond en blauw uit en werd direct weggehaald. Gelukkig is alles goedgekomen en heeft ze er niks aan overgehouden, maar voor mijn zus en zwager was het wel een soort van trauma.

Hoop dat ze er inderdaad wat aan gaan doen. Succes en ben benieuwd wanneer jij je kindje in je armen hebt!!

5. MamaVanGilani

Dank je wel allemaal:) Vin t zelf zoo spannend worden!! En ook wat ze maandag allemaal te zeggen hebben en wat ze willen gaan doen..

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Jesse lag ook 3-4 weken voor op groei, maar mooi niet dat ze mijn uitgerekende datum hebben aangepast. Hier in het ziekenhuis doen ze dat niet meer na de termijnecho aan het begin van de zwangerschap (daarna zou het niet meer betrouwbaar zijn). Ik ben uiteindelijk met 38w4d bevallen (na een inleiding), maar niet vanwege de grote van mijn kindje.
    Ik weet wel dat er soms weleens eerder wordt ingeleid wanneer er sprake is van zwangerschapsdiabetes of wanneer er een andere medische reden is, maar alleen vanwege de grootte van het kind (tot bepaalde hoogte natuurlijk) niet (in ieder geval hier niet).
    Maar, heb je wel een termijnecho gehad dan aan het begin van je zwangerschap? En wat kwam hier uit?

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend! Dat is echt al heeeeeel snel :)

8. MamaVanGilani

Ja daarom vind ik t ook apart! Maar ik heb geen zwangerschapsdiabetes en ook niet bepaalt een medische reden! Dus ik wacht t gewoon af.. termijn echo lag ie wel wat voor, maar nie extreem. Ben afgelopen do nog getest op suiker maar dit was allemaal super.

Share This Page