Beste verloskundigen, Gisteren heb ik helder rood bloed verloren. Niet erg veel, het paste in een inlegkruisje. Ik heb de gyn gebeld en kreeg een echo. Ik ben 5 weken zwanger. Er was aanleg van de embryo te zien. Echter was de vruchtzak niet mooi rond/ovaal, maar had het een soort uitstulpinkjes, soort hoekjes. Volgens de gyn baart dit zorgen. Wat is jullie ervaring hiermee? Het bloedverlies is niet erger geworden. Moet ik er vanuit gaan dat het een miskraam zal worden? Bvd.
Hoi sannya, Dat is niet zo'n leuk nieuws om te horen.... Het is lastig om op zo'n jong termijn een uitspraak te doen. Het liefst zien we een ronde vruchtzak maar je zal de eerste niet zijn die met een onregelmatig beeld, een prachtig kindje zal baren! Het blijft spannend, het is nog zo pril. Sterkte! Afwachten tot de volgende echo duurt altijd vreselijk lang. Imke
Bedankt voor je reactie Immie. Het baart dus inderdaad zorgen. Daar was ik al bang voor. Zeker in combinatie met het bloedverlies. Het is inderdaad nog pril, hij moest ook wat turen naar het scherm (het is gewoon nog erg klein allemaal, een halve centimeter). Weet dat ik moet afwachten, maar zoals je zegt, duurt dat dan zo lang. In ieder geval bedankt voor je moeite om mijn vraag te beantwoorden!