vraagje over nat slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Majkuh, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, wat een openingstitel :p

maar goed, mijn vraag, ik ben deze maand met de pil gestopt en heb afgelopen maandan mijn eisprong gehad, dat weet ik doordat ik krom heb gelegen van de pijn die dag, niet kon zitten staan of lopen voor 2 uur en de dagen ervoor ook al zo'n zeurderige pijn had, het kwam precies overeen met de berekening, dus ik ga ervan uit dat het klopt.

Maar......afgelopen vrijdag had ik weer zo'n nat broekje, alsof er water inloopt ofzo en ik lees dat juist dan je vruchtbare dagen zijn, maar ik kan dat niet rijmen met elkaar,w ant waar is anders die 3 dagen buikpijn en die ene dag schandalige buikpijn van (en ik overdrijf niet, moet echt aan de pijnstillerd en loop gewoon te janken van de pijn)

Ik moet volgende week zondag ongesteld worden als het goed is,
    mijn vraag is eigenlijk wie dat natte gedoetje kan verklaren......

groetjes maaike

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Tja.. het zou best kunnen dat die pijn je ei-sprong was, maar als je nog waterige afscheiding hebt (en nhet komt niet van het klussen ;) ) kan het ook komen doordat je ei er nog aankomt.
    Evt. zou het ook kunnen duiden op zwangerschap. Maar ook op ontpillen :( ik ben bang dat er weinig van te zeggen is.
    Over een weekje maar eens kijken hoe het gaat. Misschien is dan het 1 en ander beter te verklaren ;)

Succes!

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haha, nee het is niet van het klussen, vriendje zit in India, zelfs geen telefoonsex gehad ;) :p

het is gewoon zo raar, ik heb nu alweer 7 jaar de pil geslikt, 3 maanden geleden een maand gestopt geweest en toen weer begonnen en mijn eisprong is echt duidelijk voelbaar, dat heb ik altijd zo gevoeld als ik niet aan de pil was, al voelt het nu wel heftiger dan jaren geleden, want kan nu niet eens meer lopen dan :rolleyes:

pff, je voelt ook zoveel aan je lijf! ga gauw weer snuffelen op de site, dankjewel voor je antwoord :D

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Pijn van je eisprong kan heel goed. (heb ik ook idere maand) En waterige afscheiding kan ook betekenen dat je in je vruchtbare dagen zit. Dus waarschijnlijk heb je inderdaad je eisprong gehad.

5. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey

toen ik net met de pil gestopt was had ik dat ook wist niet wat dat was
    en schrok me een ongeluk toen ik zowat mn broekje uit kon wringen (sorry voor de taal :oops: )
    ik ben daarvoor toen naar de huisarts gegaan en die zei dat het onpillen is dat op die mannier bij veel vrouwen in het begin het hormoon er uit word gewerkt zeg maar.
    het is niks om je zorgen over te maken gewoon wat vaker op een dag inlegkruisje verschonen ;)

misshien heb je hier wat aan

Deel Deze Pagina