hoi meiden sorrie hoor maar moet even........ alles zit even tegen.. casey die helemaal overstuur naar school ging vanmorgen ik zit niet lekker in mijn vel waarschijnlijk door aankomende ongi en dan is mijn humeur niet echt vrolijk alles komt ineens boven verlies van tygo, mijn oma het verdriet wat ons meissie heeft doet zo'n pijn om dat te zien en ik kan er niet helpen net mijn vader aan de telefoon oma hebben ze weer opgehaald maar mijn opa kan niet tegen de urn dus zijn ze er wat moois voor aan het maken maar mijn pa in tranen hij kon er even niet meer tegen opa word morgen geopereerd aan zijn hart... dus ze zijn bang dat het met opa misschien ook einde verhaal gaat worden ppffff tis even allemaal te veel ineens..... sorrie hoor moest het even kwijt
Hey meissie, het is ook allemaal wat. Jullie hebben zoveel moeten doormaken dat het niet gek is dat je je soms even heel kl*te voelt. Ik ga een kaarsje aansteken voor je opa meis. Gooi alles er maar uit hoor. Hele dikke knuff voor jou.
Ach meissie toch... Het is ook k*t allemaal! Er is gewoon veel te veel gebeurt in jullie leven, dan is het heel logisch dat je dit soort dagen hebt. Ik vind je altijd zo'n sterke meid, maar dit soort dagen 'mogen' ook gewoon hoor. Nu mis je Tygo* extra en het verdriet dat Casey om hem heeft is zo verschrikkelijk. En dan je opa die ziek is en je oma's overlijden... Ik wou dat ik meer voor je kon doen! Dus bij deze een virtuele knuffel speciaal voor jou!
Caruli, je hoeft geen sorry te zeggen. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit zo nu en dan. Het komt ook allemaal bij elkaar zo. Veel sterkte in deze emotionele periode. Huil maar lekker uit, dat lucht op.
het is ook niet niks wat je allemaal heb meegemaakt, en je dochtertje ook! Heel veel sterkte dikke knuffel van mij!
Hey lieverd, geen sorry's meis,je bent altijd zo sterk of althans zo kom je over,tuurlijk,het is ook logisch dat je verdriet eruit komt,laat maar lekker gaan meis.. Het valt ook allemaal niet mee,ook vanaf deze kant een dikke knuffel voor jouw! En weet dat je me altijd pb mag sturen heh! Dikke kus.
Een hele dikke knuffel van mij! Ik kan me heel goed voorstellen dat het je even allemala te veel wordt. Liefs Naatje
Lieve meid toch. Ik wil je zo graag even een knuffel geven en zeggen dat het beter zal gaan, ik weet alleen niet wanneer. Jullie hebben zoveel vlak na elkaar gehad, dat is ook allemaal niet op te brengen. Sorry dat ik verder niks laat horen maar hier gaat het ook niet op het moment. Ik moet constant huilen en dan heb je niks aan me. Ik denk wel veel aan jullie, écht! Dikke knuffel en vandaag gaat er een kaarsje aan voor Thijs* maar ook 1 voor Tygo*.
Lieve Caruli, Meid je hoeft geen sorry te zeggen... dit soort dagen horen er helaas helemaal bij. Je hebt er niks aan dat te weten, maar weet in ieder geval dat je hier altijd je hart uit mag storten... Ik zou willen dat ik dat af en toe kon , maar ooit lijkt het allemaal gewoon op slot te zitten. Gooi het eruit meid... Ik zou niks liever willen dan nu een arm om je schouder te leggen en je een dikke knuffel te geven. Lieverd, ik denk aan je! Liefs, Josien
thanks lieve meiden het gaat op dit moment redelijk casey is weer overstuur... pff doet zo'n pijn om zo'n meissie zoveel verdriet te zien hebben ze zegt ook : mama ik vind het zo erg dat er al 3 mensen dood zijn die ik ken heb al met verpleegkundige van school gepraat maar die zeggen dat ik het goed doe, en haar de tijd moet geven.
ach die arme schat. zo jong en dan al zo veel verdriet. dat is toch ook bijna niet te bevatten. wat zegt de juf er van? mijn nichtje van 5 is ook zo met de dood bezig. alsof ze ineens beseft wat het is. laatst kwam ze 'out of the blue' ineens met een kleine engeltje op papier aanzetten. die was voor mij omdat mijn babietje dood was gegaan en dat vond ze zo zielig.
Jeetje Caruli,dat lijkt me erg moeilijk om je dochter zo te zien... Je kan er weinig aan doen lijkt me,veel praten met je meissie en haar de tijd geven om het een plekje te kunnen geven denk ik... Heel veel sterkte meid!
pff ben vandaag bij de huisarts geweest om te kijken of ik nog meer kan doen voor casey , behalve er alleen voor haar zijn en haar knuffelen en troosten maar volgens de ha niet , heeft het tijd nodig kan maanden duren bij kinderen maar het komt echt wel goed zegt hij. pff word dus nog even doorbijten dan... het doet echt pijn om te zien dat je kind zo'n verdriet heeft maar goed zal er altijd voor haar zijn!
Ja meid, meer dan er voor haar zijn kan je echt niet doen. Kinderen verwerken zulke dingen op hun eigen manier. Ik kan je hier verder ook niet mee helpen, met onze meiden de eerste weken na de geboorte van Lindy* wel veel problemen gehad. Nu gaat het gelukkig allemaal goed. Lijkt me erg moeilijk om je dochter zo verdrietig te zien. Sterkte hiermee. Liefs Miranda
Hey meis, ik kom jou net als jij mij ook even sterkte wensen.......je bent sterk dus je komt er wel, ff doorbijten. Ik zal ook een extra traantje laten voor de mensen die jij moet missen en jou en je kleine meid. Liefs Nadya