Kom ik thuis van de Lidl, had het bonnetje bewaard, vind het altijd leuk om even te zien hoeveel alles nou eigenlijk kost, zie ik dat die muts van de kassa twee visgourmetschotels heeft aangeslagen á 5,49 per stuk! Dus heb ik mooi even 10,98 afgerekend voor één zo'n schotel. Ik koop expres bij Lidl omdat we zuinig aan moeten doen, krijg je dit! Ik had laatst al eens in een ander topic gelezen dat de beste bespaartip is om je bonnetjes te checken, heb ik niet gedaan, en nu dus balen. Maar ja, ik kan nu moeilijk nog terug naar die winkel, heb natuurlijk geen bewijs. Maar wijze les dus. Moest ik even kwijt...
Je kan toch gewoon terug naar de winkel? Tenminste hier wel als je er achter komt dat er iets niet goed is. Doen ze nooit moeilijk over. Ik vergeet het ook om af en toe een bon te checken hoor.
Gewoon teruggaan en proberen dezelfde kassiere te pakken te krijgen. Wie niet waagt die niet wint toch???? En voor 5,5 euro wil ik best terug naar de winkel hoor
Teruggaan naar de winkel, als ze moeilijk doen kan ze altijd nog wijzen op de camera's die er hangen!
Nou nou nou, fouten maken is menselijk, jij maakt ze vast ook weleens. Idd balen, maar dan ga je gewoon met het bonnetje terug.
Gewoon teruggaan en uitleggen wat er gebeurd is. Bij ons bij de Lidl zou dat absoluut geen probleem zijn. En het zijn mensen he, achter de kassa, geen robots .
Precies. En ik check 9 op de 10 keer inderdaad de bonnetjes en dat heeft me al aardig wat geld bespaard.
ik had dat laatst met een pakje thee had ze 2 x aangeslagen , ik ben gewoon terug gegaan winkel is ook dichtbij en heb ook meteen geld gekregen met excuses
ik had het laatst ook met bonzo hondenbrokken. was op een zaterdag. maja kan gebeuren, ik ben maandag erop terug gegaan en kreeg gewoon geld terug
Die 'muts' is ook maar een mens, en geloof me, die weet echt niet meer dat jij er 1 had. De winkel waar ik werk is het gewoon dikke pech, zodra je de winkel bent uitgeweest, kun je het niet meer terugkrijgen. Voor grote bedragen willen ze nog wel eens camera beelden terug kijken, maar niet voor de kleine dingen. Gevalletje van foutje van beide kanten
Echt zonde van je geld zo! Ik zou ook terug gaan. Wie niet waagt niet wint! Ik vergeet het ook regelmatig hoor.
zo dacht ik er ook over meteen die muts van de winkel mischien ben je zelf wel een muts dat je niet meteen oplet