Ik had al wel eens ergens gelezen dat 1 op de 5 vrouwen die bewust bezig zijn met zwanger worden, ook daadwerkelijk per maand zwanger wordt. Nu heb ik dat even snel berekend van de afgelopen maanden op de NOD forums en zie hier het resultaat: Maart 2007: +/- 15% April 2007: +/- 22% Mei 2007: +/- 18% Juni 2007: +/- 20% Juli 2007: +/- 15% Augustus 2007: +/- 20% En wat het september forum betreft op dit moment (19 september) ligt het ook rond de 20% Dus maar 15 tot 20% van de vrouwen die zwanger willen worden wordt per maand zwanger. Dat is 1 op de 5. Dit was al wel bekend maar toch leuk om dit zo terug te zien.
ehm....nog niet zo best...we hopen er nog verbetering in te brengen, nog niet alle resultaten zijn binnen van de meiden die het voor de eerste ronde doen....ben zelf ook nog wachtende...heh heh...heh
Met smeppen zitten we op het moment op 21,37% > ligt dus toch iets hoger dan bij de gewone NOD-lijst en door deze mededeling krijgen we het ws mega-druk in de smepgroep
Leuk die statistieken, maar het houd de hoop er bij mij niet echt in geloof ik... Zo zou ook 75% van de vrouwen binnen 6 maanden zwanger zijn ofzo... Nou, waarom zijn wij dan al 8 maanden bezig? En ook ik wil al 8 maanden elke maand graag zwanger worden, en 8x15 is volgens mij meer dan 100%, maar helaas... nog steeds niet zwanger. Ik weet het, ik ben geen rekenwonder, maar soms word ik zo moedeloos van de statistieken.