zakelijke positiekleding

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by droesje, Jan 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. droesje

droesje Lid

Jan 16, 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Inmiddels ben ik bijna 16 weken zwanger en kan ik mijn gewone kleding nog net aan, maar dit gaat niet heel lang meer duren. Nu ben ik overal een beetje aan het rondneuzen voor zakelijke positiekleding, maar dit vind ik erg moeilijk te vinden.

Ik werk in een zakelijke omgeving en spijkerbroeken en spijkerrokjes (die je wel in een heleboel soorten en maten kunt vinden) kunnen eigenlijk niet bij ons op kantoor. Tuniekjes ed. lukt wel, maar een nette broek of rok is moeilijk.

Hebben jullie nog tips waar je leuke zakelijke positiekleding kunt kopen?

Groetjes en alvast bedankt voor het antwoorden!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb bij Wehkamp een hele mooi nette zwarte pantalon gekocht (Miss Etam was het via Wehkamp) en een zwart positiejurkje met lange mouwen. Van een kennisje kreeg ik ook de tip bij C&A te kijken, daar hebben ze ook veel, ook nette kleding, voor niet al te veel geld.

3. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Esprit, daar hebben ze ook een zwangerschapslijn, mooie en ook nette kleding.

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Noppies heeft ook nette kleding.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik heb een nette broek en nette rok van esprit.
    Noppies is ook erg netjes vind ik, maar wel erg duur voor die korte tijd.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vida Vita

7. droesje

droesje Lid

Jan 16, 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx voor alle tips! C&A en esprit was ik nog niet geweest. Daar ga ik dan volgend weekend kijken.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een grijze rok+jasje van Queen Mum gekocht, heel netjes (beetje tuttiger dan ik normaal zou dragen, maar toch oké en geschikt voor zakelijke omgeving).

En een krijtstreep pak van Esprit Maternity, maar die broek zit bij mij echt waardeloos - wat een afzakding. Gelukkig heb ik een broek met bijna dezelfde krijtstreep kunnen vinden bij Etam, en die draag ik ook wel met het jasje van Esprit.

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik had een mooie broek met krijtstreep gekregen, dat was volgens mij eentje van Prenatal. En heb zelf een mooie donkergrijze broek met een fijn visgraatmotiefje bij Miss Etamm gehaald.

10. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Pantalon van C&A inderdaad. Bovenkleding lukt vaak inderdaad nog wel; tunieken of je kunt ook andere lange /wijde kleding dragen met een colbertje er over.

11. Snoekems

Snoekems Bekend lid

Jan 18, 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik heb een mooie zwarte en nette broek van Noppies gekocht die ik met veel plezier gedragen heb en hij zat ook ontzettend lekker. Wat ik wel jammer vond was dat ik die broek in het begin van mijn zwangerschap gekocht heb en door de lage band in de buik kon ik hem de laatste 10 weken niet meer aan, omdat ie vreselijk in mijn onderbuik ´drukte´. Dus koop vooral broeken die nu nog eigenlijk net iets te wijd zijn, anders heb je er aan het einde niets meer aan!! (of je moet het niet erg vinden om rond de 30e week nog een keertje te gaan shoppen.....)

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ruimschoots (bij het gelderlandplein... & heel veel keus), de geboortewinkel (bosboom toussaintstraat) in Amsterdam vind ik echt aanraders voor nette en leuke kleding. & Futur Maman (vlakbij de warmoesstraat) in Haarlem (zit ook op andere locaties geloof ik).

13. droesje

droesje Lid

Jan 16, 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga vandaag even lekker shoppen :) Al kan ik met bijna 17 weken nog steeds in mijn gewone kleding. Alleen mijn broeken zitte niet zo lekker , omdat de bank te strak zit. Bedankt voor alle tips!

14. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    kun je het niet vinden idd even op wehkamp.nl kijken.

15. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

In Leiden zit de winkel Future Maman, daar verkopen ze zakelijke positiekleding.

Share This Page