Hoi dames, Ik heb een vraagje (alweer ). Mijn baby is al een tijdje verkouden, maar heeft (gelukkig) geen koorts. Hij is wel hangerig en heeft véél aandacht nodig. Wat zouden jullie in zo'n situatie doen: A) Hem toch naar het KDV brengen en kijken hoe het gaat? of B) Thuis blijven?
Laten gaan. Als je hem thuis moest houden de komende jaren voor iedere dag dat hij verkouden is kun je denk ik beter je baan opzeggenw ant dan zien ze je daar nooit meer
Daar heb je wel weer gelijk in, maar dit is pas zijn 2e week en ik vind hem zooooooo zielig! Maar goed dit is maar de eerste verkoudheid van een hele reeks...
Hij moet nog weerstand opbouwen. Als je hem thuis laat dan is bij de eerst volgende virus beurt hij zowiezo weer aan de beurt. Kinderen die pas op een KDV zitten zijn vaker ziekjes dan kinderen die er al langer zitten. Hij moet er effe doorheen.
als hij goed te pas is zou ik hem laten gaan heeft hij extra aandacht nodig doordat hij hangerig is dan zou ik hem thuis laten misschien vsm nisykind forte plantabioticum een idee? helpt goed bij mijn zoontjes als ze een keer verkouden en hoesterig zijn....meestal na een dag al verbetering
Justin is nu al 6x verkouden geweest. De leidster van t kdv zei ook dat ze hier eigenlijk allemaal vrijwel constant verkouden zijn.. Maar zo bouwt Justin weerstand op denk ik maar.
Hij gaat morgen naar het KDV. Hij was vanmiddag zoooo zielig en ontroostbaar. Toen ging ik twijfelen, maar daarna was het weer over en was hij net zo vrolijk als altijd. Maar als het morgen niet gaat, dan haal ik (of mijn man) hem eerder op van het KDV.