Vraagje over ontvangen kdv toeslag

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by Veera, Feb 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veera

Veera Niet meer actief

Sinds 19 januari gaat dochter naar het kdv. De dag erna toeslag aangevraagd maar daar zit natuurlijk wat tijd in voordat dat is verwerkt.
    Wij kregen een rekening van het kdv van 170 euro voor januari en meteen daar bovenop de rekening van februari: 350 euro
    Nu kreeg ik gisteren de factuur weer voor maart: 350 euro. Maar dus nog niets teruggekregen. Weet iemand of ik deze maand dan meteen ook voor de vorige keren terugkrijg? Want ik kan wel iets kwijt natuurlijk maar er is straks al meer dan 800 euro afgeschreven

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,272
    16,658
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Doorgaans wordt dit met terugwerkende kracht in ene keer uitbetaald.
    Anders even achteraan bellen.

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,274
    6,186
    113
    Ja meestal krijg je dan de toeslagen t/m maart of april in 1 keer. Ze mogen er 6-8 weken over doen geloof ik, dus het kan best zijn dat je pas in maart uitbetaald krijgt (20 maart).

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Je moet de eerste 3 maanden helaas voorschieten en dan krijg je ze in 1 keer terug aan het einde van de eerste 3 maanden. Ik zit ook op 1500 euro te wachten.. :(

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ik denk dat als het er 20 februari nog niet is je het pas 20 maart krijgt. Wel meteen met terug werkende kracht.

Kijk even op toeslagen.nl met je digid. Waarschijnlijk Als het de 20ste wordt uitgekeerd staat het nu klaar bij de lijst uit te betalen of is er een berekening gemaakt.

6. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Je krijgt het inderdaad gewoon met terugwerkende kracht.
    Ik hoefde gelukkig maar 1 maand voor de schieten. Mijn zoontje gaat 4 dagen per week, zal wel in shock zijn geweest als ik bijna 4 duizend euro voor had moeten schieten. :$

7. Veera

Veera Niet meer actief

Pfoe ben blij dat ze maar 2 ochtenden gaat dan, idd duizenden euros voorschieten had hier ook niet zomaar even gekund!

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mijn dochter gaat 3 hele dagen, moeten inderdaad 3000 voorschieten en krijgen dan 1500 terug. als we het hebben weer terugstorten naar de spaarrekening ;)

Share This Page