Onze beide zoontjes zijn al sinds donderdag/vrijdag ziek. Rond de 39 graden koorts. Finley heeft er nog diarree bij. Aiden is koortsig, sinds vandaag ook snotverkouden en totaal niet lekker. Verder geen overgeven ofzo. Niet leuk als je kindjes ziek zijn.. Morgen maar naar de huisarts.Weet niet of dit nou gewoon een virusje is of dat het wellicht een oorontsteking (heeft Finley net 2 weken geleden gehad) of wat anders is. Nog meer mensen hier met zieke kindjes momenteel?
De jongste is snotverkouden (met de nadruk op SNOT ) . De oudste begint het nu ook te krijgen. De jongste is wat gevoelig met haar oortjes, dus dat houd ik in de gaten. Echter gezien haar leeftijd doen ze bij haar toch niets, tenzij het echt ontzettend erg is. Dus naar de huisarts is hier zinloos. Voorlopig dus aan de gang met neusspray en als ze gaat klagen over oorpijn, paracetamol (met name voor de nacht) . Hier gelukkig nog geen koorts. Maar ze zijn iets groter dan jouw kindjes, kleintjes hebben wat sneller koorts heb ik het idee.
Ik zit hier met sinds gisteren een hoestend en wat snotterig klein meisje. Echt ziek niet maar haar kennende zal ze dat wel weer worden. Dat word ze namelijk van iedere snotneus.
Jep. Waterpokken en koorts. Maar net zo vrolijk als altijd Oh en snot, ik vergeet de snotneus. Dat er zoveel uit zo'n klein neusje kan komen, dat vind ik soms echt schokkend
Per toeval klik ik dit topic open omdat mijn zoontje ook al een week ziekies is en koorts heeft. Blijkt een middenoorontsteking te zijn Heel naar voor die kleintjes! Je zou het zo over willen nemen van ze!! Beterschap voor al jullie kleine moppies! BeHappy Wat ik off topic nog toevalliger vind.. Is dat jouw zoontjes Aiden en Finley heten, en mijn zoontje Aiden Finnley!
Ja hier ook, koorts gehad nu al 2 dagen verhoging (37,8) steeds ongeveer en snotverkouden/veel hoesten. Slaapt wel goed! Kleine lieve schatje, zo zielig! Eerste keer dat ze ziek is.
Nu gelukkig weer aan het opknappen... Ze had ruim een week de buikgriep (mijn man en ik ook, heel fijn alle drie tegelijk) en na ongeveer een weekje opknappen kreeg ze vorige week zaterdag waterpokken. En dan ook gelijk heel erg, paar nachten niet geslapen en een paar dagen flink ziek. De juf schrok ervan hoe ze er uit zag, ze zei dat ze het nog nooit zo erg gezien had! Hopelijk zijn we nu een tijdje klaar met ziek zijn. Aan alle mama's met zieke kindjes heel veel sterkte, het is echt zo niet leuk!!!
Onze zoon heeft pseudokroep Niet leuk om te horen hoe hij af en toe tekeer gaat in zn slaap en tot half stikkend toe slijm probeert uit te spugen Hopelijk is het nu wel een beetje klaar en kan hij weer lekker slapen want hij ziet er momenteel echt uit als een spookje
Mijn meiske heeft waarschijnlijk (wisten ook niet zeker) de 6e ziekte. Ze was opeens verkouden snotterig en hoesten. Vreemd was dat ze geen koorts had eerder. Ze had een snelle ademhaling en grommen van binnen. Gisteren naar de hap geweest en ze heeft ab kuur gekregen en puffertje voor haar longen. Vandaag hadden we controle en gelukkig merk ik dat ze vrolijker is en hoest minder, vlekjes beetje weg. Dus ab helpt gelukkig, maar is echt zielig om te zien hoe ziek ze zijn. Beterschap voor zieke kindjes.
Hier ook weer een erg verkouden meisje, gelukkig nog geen koorts, ze kan nu ook niet slapen dus zit bij mij dan gaat het redelijk. Als ik haar plat leg word ze meer benauwd/ hoestbuien. En matras ophogen werkt niet meer bij een meisje wat het hele bed door draait. Volgens mij heerst het erg, hoor veel zieke kindjes in de omgeving.
Jep ik sluit me ook aan in de rij, hier een dubbele oorontsteking bij ons droppie. Vanaf donderdag avond tot nu denk ik zo'n 8 uur totaal geslapen. Heb de eerste nachten uren met haar in de schommelstoel gezeten zodat zij wel kon slapen... eten doet ze nauwelijks, tegen de 40 graden koorts bij vlagen... Gelukkig drinkt ze wel goed en nu heeft ze geen verhoging en mag ik al weer aan beide oortjes zitten zonder gekrijs. Dus ik ga er maar vanuit dat het weer op zn retour is ondertussen kun je mij wel opdweilen van vermoeidheid pffff het is pittig maar ik heb me er eigenlijk geen moment aan gestoord. Mn vriend snapt niet hoe ik het kan. Hij is een paar nachten op de bank gaan liggen want hij heeft zn slaap nodig hahaha........