Ik heb nu sinds 3 dagen uit het niets pijn in me knie . Ik heb wel eens mijn enkel gebroken en hoe voelt als die pijn :s Het rare is ik heb niks gedaan Het is stekende pijn en het wordt met de dag erger
slijmbeursontsteking? had dat laatst in mij schouder. schoot er ineens in n op den duur kon ik me arm niet eens meer optillen/ pijn straalde helemaal door naar pols en nek. is echt geen pretje maar je arm heb je niet heel de dag nodig en als ik hem stil hield dan was de pijn wel te doen. hoop voor je dat het dat niet is want het duurt wel een paar weken om helemaal te herstellen. paracetamol hielp niks en kreeg Diclofenac die de scherpste pijn wel weg nam succes
Mijn moeder had zoiets. Stond op uit een stoel en knap. Dacht ze eerst dat haar knie op slot zat. Paar dagen met pijn gelopen, huisarts dacht aan de banden. Bleek haar knieschijf gebroken. Dus toch even idd een HA bezoeken. Of de HA post. Sterkte en neem wat tegen de pijn evt.
Als de knie ook af en toe of continu vast zit kan het ook meniscus zijn, maar vanaf deze plek hier moeilijk te zeggen.