Vraagje over oplevering verkoop huis ?

Discussie in 'De lounge' gestart door vruchtje24, 11 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Wij hebben bij een huis gekeken waar we 7 maanden moesten wachten; wij vonden dat te lang (in ieder geval voor het bedrag wat ze er voor wilden hebben). En hebben het oa om die reden dan ook niet gekocht. Daarna een veel leuker huis gekocht (waar we langer op moeten wachten, maar dat komt omdat het nieuwbouw is en dan ontkom je er niet aan). Ons huidige huis gaan we denk ik een maand of vijf van te voren te koop zetten oid, dat zien we tegen die tijd wel.

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Misschien is het ook afhankelijk van welke regio? Hier adviseert de makelaar om het huis een maand of 4 voor wanneer wij de overdracht zouden willen te koop te zetten, behalve als de markt verandert natuurlijk. Ik houd daarom wel funda in de gaten, maar in plaats dat er meer huizen te koop staan hier, wordt de markt vooralsnog nog steeds alleen maar krapper en de huizenprijzen stijgen denk ik ook nog steeds. Dus wij wachten nog even (we weten ook nog niet wanneer ons nieuwe huis klaar is (volledige renovatie + verbouwing), dus dat moet eerst duidelijk zijn).
    Nou valt er met ons niet te onderhandelen over een snellere overdracht, maar eventueel wel een latere overdracht, dus dat is ook een factor natuurlijk.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuk alle reacties:)

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ik vind dat wel lang, 5 a 6 maand vind ik nog prima maar langer dan dat zou ik persoonlijk niet willen wachten.

5. Kraanvogel

Kraanvogel Bekend lid

29 apr 2017
    723
    1.062
    93
    Persoonlijk vind ik dat veel te lang maar ik ben denk ik je doelgroep niet. Wij hebben tot 4x toe een krot gekocht ongeacht de markt van crisis tot reeds aantrekkend konden we daar meteen mee aan de slag. Erin wonen is een ander verhaal.

Deel Deze Pagina