8 maanden en alleen maar willen drinken

Discussie in 'Voeding' gestart door Dorianne, 1 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn zoon van 8 maanden wil niets liever dan een fles melk. Hij krijgt, pap, fruit, boterham, warm maar het liefst wil hij drinken en bij voorkeur melk.
    Hij huilt heel erg tijdens de maaltijden en de fles maakt hem weer rustig om vervolgens toch weer proberen om hem een hapje eten te geven. Eigenlujk alleen maar huilen dus. Dit is al een paar dagen zo.
    Hij is 8,5 maand en weegt 9,5 kg.

Wie herkent dit? Fase?....aan toegeven? Tips?

2. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    At hij voordien wel gewoon dan?
    Kan zijn dat het sprong is, met 8,5 maand hebben ze een sprong.

3. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ja hij kon de hele dag eten eten equten eten:D

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Misschien krijgt hij een tand? Dan doet eten pijn, mijn zoon wilde dan ook alleen maar drinken.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.840
    19.180
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou ook denken aan een doorkomende tand of gewoon niet lekker. Een paar dagen er aan toegeven kan geen kwaad hoor.

6. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    ik ga ook mee met wat mijn meid wilt , ik bied wel alles aan. maar weet op voorhand al of het voor de vuilbak is of ni , ik begin haar te kenne :)

7. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Idd tandjes zou ook kunnen, mijn dochter heeft laatst ook haar tandjes gekregen en toen was het eten ook geen groot succes. De fles ook niet echt, ze had wel honger mar was erg onrustig tijdens drinken.
    Op dit moment wil ze niet goed haar fruit eten. Ik geef er maar gewoon aan toe. Ik bied het soms meerdere keren aan. Of ik geef een uitgeperste sinaasappelsap aangelengd met water, dat gaat er wel goed in. En het fruit door de yoghurt.

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    miss kun je eens fruit pureren door de melk?
    een soort van smoothie.
    Heb ik destijds ook gedaan , toen de tandjes doorkwamen (toen wilde ons zoontje ook alleen maar drinken)

9. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    De 2 bovenste voortanden zijn idem aan het doorkomen! Zal wel een fase zijn. voor de dames die dus drinken gaven : welke hoeveelheid gaven jullie en heeft hij dan wel genoeg aan alleen drinkenb (melk)
    Zijn schema is nu. (maar eten wil hij niet meer) heeft vandaag zijn drinken op en fruut/boterham heeft hij paar hapjes gehad.
    7 uur : 210/7
    10.00 : fruit
    12.30 : boterham en 90/3
    15.00 : tussendoor en drinken
    17.00 : warm eten en toetje
    19.00 : 120/4

Wil zelfs ander drinken niet meer en zelf eten kan hij nog niet en frustreerd hem alleen maar meer

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    geef je door de melk pap?
    Dat deed ik dan wel , zowiezo sochtends papfles en dan smiddags ook een papfles.
    (normaliter krijgt hij broodje smiddags , maar dat wilde hij ook niet meer met doorkomende tandjes.)

11. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    's morgens krijgt hij pap 's middags normaal niet. Bood je vroodje wel aan of gaf je gelijk pap?

Deel Deze Pagina