werk en kinderwens.... wat te doen...?

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by bezigbijtje, Sep 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik heb een "droom"baan aangeboden gekregen vandaag...
    ik zou hem zo willen nemen, maar ook ik twijfel over de zekerheid...
    ik krijg een jaar contract (dit heb ik nu ook wel, maar waar ik nu zit weet ik zeker dat ze me willen houden en alles... ze zijn zo blij met mij dat melden ze regelmatig.)
    En ik verwacht bij mijn eventuele nieuwe baas ook posi reacties maar stel dat...... daar moet ik niet aan denken....

Ook ik twijfel wat ik moet doen.....;):)
    (heb net wel al een email gestuurd dat we sins januari een kinderwens hebben en deze probern werkelijkheid te laten worden, dus dat weten ze dan iig al.... kan dat niet het probleem meer zijn als ik ja zeg en die baan dus neem..)

Wat vinden jullie meiden????

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Hallo,

Wouw... dat is eerlijk van je!
    Als ik jou was zou ik hun reactie op jouw mail even afwachten en dan kijken hoe je je er bij voelt.

Zekerheid zegt ook niet alles meer tegenwoordig!

x

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Lastige situatie, maar als je een baan aangeboden krijgt, dan zegt dat natuurlijk wel wat. Dan willen ze je ook graag hebben. Wat zijn dan 16 weken dat je uit de running bent, op jaren dat je daar zou kunnen werken. (er vanuit gaande dat je op den duur een vast contract gaat krijgen). In ieder geval succes met je keuze!!

4. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,093
    7,843
    113
    Ik zou het gewoon doen, als het echt een leuke baan is heb je er in ieder geva;l plezier van zolang als het duurt en je leert er ook van. En als je dan zwanger wordt en ze willen je houden is het alleen maar mooi meegenomen. Je bent heel eerlijk geweest, en ik zou me er verder niet door laten weerhouden hoor, van zowel de baan niet als van je kinderwens niet. Niet alles is te plannen ;)

5. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Als het jouw droombaan is, zou ik ervoor gaan. Wel goed van je dat je hebt aangegeven dat je een kindje wilt. Dan weten zij in elk geval dat je die plannen hebt en wat ze dan aan je hebben.
    Ben heel benieuwd wat ze erop zeggen, maar als ze het geen probleem vinden zou ik zeker ervoor gaan!

6. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik zou het ook doen. En ik had mooi niet verteld over de kinderwens. Gaat ze toch niks aan? Wie weet duurt het nog heel lang voor je zwanger bent?

Maar goed, als je geen risico's neemt in je leven kom je nergens...

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,560
    531
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ach .... ze weten toch dat vrouwen tot hun 40ste in de vruchtbare leeftijd zijn en als iemand nog geen kinderen heeft kunnen ze verwachten dat zo'n dame in de komende jaren best wel eens langere tijd uit de running kan zijn ivm zwangerschap/bevalling.

Als ze je die baan hebben aangeboden en het is je droom, dan zou ik die gewoon aannemen!!!! En inderdaad een vast contract zegt tegenwoordig ook niets meer hoor, als ze je kwijt willen dan lukt ze dat toch wel, linksom of rechtsom ;)

Ik zeg: ".... Gewoon DOEN!!!!":D

Share This Page