Vraagje over ovu test en klussen!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ccwomen, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nee neem gewoon me kortste en ga door tot me langste cyclus.

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Heel goed :D
    Beter te lang testen, dan te kort!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    als ik me ei maar vind :)

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Precies, want daar is het om te doen he?!

Ik had vorige ronde veel meer moeite ermee, toen gebruikte ik kruidvat. Nu ging het veel makkelijker met de testen van Sensitest. Ik zag het ei eraan komen, toen knalpositief en daarna direct negatief. Makkelijker kan niet.
    Daarbij ook mijn temp bijgehouden en dat is een goede combinatie :D

5. mandy1988

mandy1988 Nieuw lid

14 nov 2008
    1
    0
    0
    hallo ik zal me even voorstellen, ik ben mandy en ik had gister een positive ovu test en we hebben gevreeen is dat goed en wannneer moet ik het nu nog doen?

gr mandy

6. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Meiden,

Hoe staat het ervoor? Want volgens mij zitten een aantal al een paar dagen voor NOD. Hebben jullie al een test gedaan?
    Hier is het nog wachten geblazen. Pff word een beetje ongeduldig.

Ik had gisteren ineens last van rug en een opgeblazen gevoel. Dat is nu weer voorbij. Vandaag heb ik steekjes links en rechts en een beetje een zwaar gevoel onder in mijn buik.

Zouden dat alle symptomen kunnen zijn?

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Simmer!

Ik ben ook wel benieuwd ;)
    Ik zit nu op dag 24 van de cyclus. Dag 16 mijn ei gehad en dus deze maand waarschijnlijk eencyclus van 30 dgn. Ik zit dus ook vlak voor mijn NOD.

Soms denk ik dat het goed zit,maar meestal dat de :evil: :evil: wel zullen gaan doorbreken volgende week.
    Vanmorgen werd ik behoorlijk duizelig wakker, bleef wat langer moe en toen ik even met mijn man wat boodschapjes ging halen had ik steken in mijn borsten. Aan de zijkant van mijn (.)(.). Maar ja, ik had ook krampjes in mijn buik.

Ik ben zelf van mening dat de symptomen van een hele prille zwangerschap wel veel kunnen lijken op de symptomen van een naderende menstruatie. Het lijf kan je zo in de maling nemen...

Mijn vorige ronde had ik vanaf mijn eisprong de hele dag door kramp in mijn buik en ben ik soms misselijk geweest. Ik had toen een hele goede hoop.
    Nu heb ik sinds mijn ei niet steeds die krampen en ben ik ook niet misselijk. Maar goed, dat wordt gezegd dat je dat zou 'moeten' hebben en voelen,maar uiteindelijk zijn we allemaal anders!

Ik ga straks weer een ovutest doen, ik ben benieuwd of er misschien al wat te zien is.

Vorige ronde deed ik 3 dagen voor NOD een zwangerschapstest, deze was negatief. Niet leuk,maar zo was ik wel redelijk goed voorbereid op de :evil: :evil:

Ik ben ook benieuwd...hoe gaat het met jullie?

Groetjes, mexican

8. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    ik kan over 3 of 4 dagen testen,maar nog geen zw test gedaan wel ovu test en daar was wel een 2de streep zichtbaar op een paarse( nog niet heel donker) maar dat zegt niks natuurlijk....
    Ik laat het weten ala ik getest heb...

9. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hoi hoi!
    JA zit 3 dagen voor mn nod en heb vanmorgen 2 x positief getest!
    ik heb dus goed geklust! :D

10. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Oh CC wat een verrassing. Zie ik ineens dat je zwanger bent. Super gefeliciteerd meid. Goed geklust dus.
    Dus 3 dagen voor je NOD heb je getest. Had je ook last van symptomen of helemaal niets.
    Je testte vooraf toch met ovu test? Ik zie nl. ook steeds een licht rose/paars lijntje.

Ik zou ook wel graag in jou schoenen willen staan. Heb nog niet zoveel geluk. Dit omdat ik in augustus bij 5 weken een miskraam kreeg in ronde 1. En afgelopen maand was ik 5 dagen overtijd en dacht dat ik een lichte streep zag, terwijl mijn cyclus toch wel stabiel is. Ik ben nl. al gestopt in mei om te ontpillen.

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    CC wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
    Wat zal jij blij zijn zeg!
    Ik hoop ook ooit snel in jou schoenen te staan! Dat we ooit ook goed klussen! Ik ga nog even kijken hoe jij had geklust, er staat me iets van bij dat je flink aan de bak bent geweest he? Hihihi

Hoeveel dagen voor je NOD had je een positieve ovulatietest?

Ik verwacht er bij mij niet zoveel van, omdat ik langzaamaan meer krampen in mijn buik krijg, van die ongi-krampen :(

CC,geniet ervan!

Groetjes, mexican

12. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Dank je wel meidens!
    Ben echt super blij ja! Geloof t nog niet echt....hihi
    Heb een zeurderige buikpijn/rugpijn gehad gister en vannacht af en toe maar verder niks!
    Heb net weer 2 testen gedaan kruidvat en cb en allebie zwanger! hihi
    Denk ff kijken of het nog zo is:)
    Heb idd 3 dagen voor mn nod getest.
    Heb idd rond mijn eisprong flink geklust ja!
    En t resultaat is er!Gelukkig!
    Maar t is nog erg vroeg dus hopen dat alles goed blijft gaan!
    Hoop voor jullie dat het snel raak is!
    Zal voor jullie duimen!
    Succes!

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :D Ik ben blij voor je CC!

Heb je 3 dagen voor NOD getest met een zwangerschapstest of met een ovutest?
    Ik werd vannacht wakker van de kramp in mijn buik, niet leuk :(.
    IK stel me dan ook maar in op de :evil: :evil:. Zolang ik mij daarop instel, is de teleurstelling denk ik minder groot...al zal dat ongetwijfeld niet zo zijn.

Lekker genieten he cc?

Groetjes, mexican

14. lien123

lien123 Niet meer actief

Hi Hi
    Ik heb denk ik te weinig geklust! Ik had woensdagavond ovulatiepijn en geklust en donderdag een positieve test en geklust en daarna niet meer. Heb ik nou mijn ei gemist?

Door mijn drukke baan hebben we zo weinig tijd om te klussen, zo frustrerend! Dit is ronde 4...

Is dit nu te weinig?

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Lien,

Ik had 6 en 7 Nov een pos ovutest en ook alleen die dagen geklust. Liever was ik nog een dag langer doorgegaan, maar ik was niet lekker, dus niet. Maar Tegen mij werd gezegd dat dit voldoende zou moeten zijn.

Of je je ei gemist hebt? geen idee.... nu die zenuwslopende wachttijd!

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @ ccwomen, Gratz! gaaf hoor zo snel al :):) geniet ervan!

Omdat ik totaal niet weet wanneer ik een eisprong zou moeten hebben, en ik absoluut niet wist wat een ovulatietest inhield ben ik maar gaan shoppen XD

En natuurlijk moest ik het ook het testen! Het ging me eigenlijk niet om de uitslag, moest gewoon weten waar jullie het over hebben, is dat erg? :) Aangezien ik pas 2 weken mijn spiraaltje eruit heb, kan ik niet zwanger zijn en lijkt mij een snelle eisprong ook niet vanzelfsprekend maar goed... Ik zie nu 2 lijntjes op mijn ovulatie test, ik denk omdat mijn cyclus en ik elkaar nog niet begrijpen na het spiraaltje :) Mij lijkt het iig geen echte eisprong of kan dat niet? :S We klussen iig wel :) gisteren, zaterdag en vrijdag, jajaja beetje veel, maar is ook leuk :)

17. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

CC dus de eerste zwangerschaps symptomen zijn een feit.
    Heb jij ook foto´s van die ovu test?

Ik zit hier nl. met een ovu test die donkerder is dan die streepjes die ik voor de eisprong zag.

De streep is gewoon echt zichtbaar.

18. lien123

lien123 Niet meer actief

Hi Mexi,
    Ja stomme is dat ik dinsdag had getest, negatief, woensdag niet getest maar wel ovulatiepijn. Donderdag wel pos test, misschien was ie woensdag ook al pos...Weer heel handig van mij..Nu stond in dat babyzapboek dat als je ovulatiepijn hebt, en je dan meteen klust, je waarschijnlijk net op tijd bent, laten we het maar hopen. Borsten waren beetje gevoelig 2 dagen maar nu niet meer. Hebben jullie ook gevoelige borsten rond ovulatie? Ben zo benieuwd wat je al kan voelen als je zwanger zou zijn.

19. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Dank je wel ;)
    Heb getest met een zwangerschapstest van kruidvat en van CB de digitale en alle twee positief!
    Ik heb ook nog steeds ongi achtige krampjes en ben wel zwanger dus het zegt niet alles! :D
    hoop het voor je en duim voor je!

20. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Voelde me vandaag wel een beetje anders als anders.....geloof ik?! hihi
    Beetje zeurderige pijn in rug en af en toe in buik, en heb de hele middag zitten gapen pfff

Heb vanmorgen de verloskundige gebeld en moet 8 dec voor t eerst naar haar toe en ze zij dat ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger ben dus had het zelf goed berekend!
    Ben 23 juli uitgerekend als t goed is, dat zal nog blijken na de 1ste echo natuurlijk.
    Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Deel Deze Pagina