Hoi, Ik heb as zondag of maandag me nod En heb zondag 15 aug gemeenschap gehad zeg maar en ik had zondag 15 augustus in de ochtend een posi ovu test en zondag avond was die weer negatief! Nu heb ik donderdag heel ligt posi getest ( zwangerschapstest ) moest echt super goed kijken en vrijdag was hij iets duidelijker en vandaag ook weer net iets duidelijker! Je ziet hem wel gewoon staan maar heel vaag! Bij me zoontje teste ik op dpo 11 positief met een mooi streepje! Kan het zijn dat het bij elke zwangerschap anders is hoe snel en hoe duidelijk je posi test of is dit geen goed teken dat het toch mis is? Hoop snel wat te horen!!!
momhairy elke zwangerschap is idd anders. Of het omdat hij minder duidelijk is mis kan gaan, hoeft niet altijd wat te zeggen, het gaat voornamelijk om de verdubbeling van het hcg. Of dat goed stijgt. Ik had bij de mk lichtere testen als nu met deze zwangerschap, maar het zegt niet altijd wat . Ik duim voor je!!
Elke zwangerschap is idd anders. Echter, de laatste test die ik voorbij heb zien komen vond ik echt negatief. Heb je ook een foto van de laatste, de duidelijkste zeg maar?
verschilt idd bij iedere zw.schap.. bij onze eerste testte ik met 21 dgn overtijd pas positief.. daarvoor steeds nega.. en bij Marijn bijv.. testte ik 4 dagen voor nod al positief... zegt dus nog niks meid.. SUCCES.. duim voor je!!!
Melden ik gisteren avond nog dat ik een posi cb test die zwanger Zei!!! Vanochtend zei die weer niet zwanger!!! Wordt er niet goed van! Nog geen ongi te bekennen en toen ik de test strip eruit klikte had hij bijna Dezelfde kleur! Zou het kunnen dat ik gewoon savonds beter test dan ochtend? Raar allemaal hoor! Kan nu nog niet echt blij zijn! Temp was nog wel gewoon hoor!!! Wat denken jullie ervan? Xxx
mijn testen waren in het begin in de middag ook positiever als 'smorgens..... Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een positieve digitale test. De 2e die dag was nega en de derde weer posi. Dat is toch een vmk geworden. Ik hoop voor jou dat dit niet het geval is!! Ik duim voor je!!