Geen pos ovutest, wel eisprong gevoeld? Kan dan????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nanoesje, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanoesje

nanoesje Lid

12 aug 2009
    16
    0
    0
    #1 nanoesje, 12 aug 2009
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
    HOi,

Eind juli heb ik bij de HA mijn mirenaspiraal laten verwijderen. Toen was ik al wat ongesteld, de hele week verder. Nou had ik daarvoor een hele regelmatige cyclus, dus zou ma of di mijn eisprong zijn. Nou ben ik al vanaf na de ongi aan het ovutesten gegaan, eerst 1 keer op een dag en rond de vruchtbare periode 2 keer daags. Nu heb ik nog steeds geen pos test gehad, maar gister wel duidelijk mijn eisprong gevoeld(steken op een plek in mijn buik, rechts) Kan dat, heeft iemand dat al meer gehad??:(

Ik hoop op een reactie

Groetjes

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik dacht ook altijd dat steken op een eisprong wezen. Echter, nu ik in de MMM zit, weet ik dat die steken die ik voel, te maken hebben met het groeien van de eiblaasjes (follikels). Het kan dus best zijn dat je eisprong nog plaats gaat vinden. (Maar het kan dus ook zijn dat het wel je eisprong is....)

Welk merk ovutesten gebruik je trouwens? Want het ene merk blijkt beter te zijn dan het andere merk.

3. nanoesje

nanoesje Lid

12 aug 2009
    16
    0
    0
    Ik gebruik die van sensitest. Nou heb ik mijn eisprong al vaker gevoeld(althans dat pijnlijke gevoel). Maar ik gewoon door met die testjes en dan kom ik hem misschien nog wel tegen?? Wie weet

Bedankt voor je reactie

4. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    k Zou nog doortesten voor je ei? Succes!

Knuff

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ik heb nog nooit een ei gevonden met sensitest, dus of geen ei, of geen goede test. denk t eerste helaas

6. nanoesje

nanoesje Lid

12 aug 2009
    16
    0
    0
    Hey Meiden

Ik heb jullie advies opgevolgd en doorgetest. Nu waren de sensitest op, en ben ik doorgegaan met die van de kruidvat. En nu had ik gister een positieve ovu test:D Dus wel een eitje gevonden.

Toen ik later nadacht, voor dat ik aan anticonceptie begon was mijn cyclus ook pcies 5 weken, dus dat is nu weer het geval;)

Deel Deze Pagina