vraagje over ovu test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babyke, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

Ik vraag me het volgende af.
    Kun je de ochtend van de eisprong een negatieve ovu test hebben?

Ik denk namelijk dat ik afgelopen Donderdag mijn eisprong heb gevoel,maar de ovu test zei om half elf s'ochtens neg.
    Ik heb getest met een digi CB (O/:))

Ik heb nog niet zoveel ervaring met ovu testen dus hoop dat iemand met meer ervaring er iets over weet.

(Voor Donderdag heb ik niet getest)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt mij logischer als hij nog positief is aangezien dat hormoon nog in je lichaam zit.

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Mmm,dat denk ik eigenlijk ook maar de pijn was zo duidelijk dezelfde pijn die ik vorige maand tijdens de eisprong heb gehad.
    Ik deed de test rond half elf en eigenlijk vrijwel direct erna begon de pijn.Pijnlijke steken linksonder,en pas s'avonds laat was de pijn weg.

Als ik van mijn vorige cyclus uitga heb ik mijn ei over 2 dagen maar vanochtend weer een neg. test.

De dagen voor afgelopen Donderdag had ik wel veel vruchtbaar slijm,en was het klussen ook behoorlijk gevoelig.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dus de dag daarvoor had je een positieve ovu test (de donkerste van je test-rits, of had je niet getest?) en de ochtend erop was deze blanco? Volgensmij kan dat, want ze geven aan dat je eisprong 24 tot 48 uur na je posi test is. Bij de ene is deze meteen daarna weer blanco en bij de ander wordt deze eerst weer lichter.
    Mijne was dag 18 op zijn donkerst, dag 19 nog licht aanwezig en dag 20 blanco. Mijn eisprong is of op dag 19 of op dag 20 geweest (heb niets gevoeld maar op dag 21 steeg mijn temp).

5. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Nee ik heb voor de ochtend test van afgelopen donderdag niet getest.
    Hij kan op Woensdag misschien dan wel posi zijn geweest,maar dat weet ik dus niet.
    Daarom vraag ik me af of je op dezelfde dag van je eisprong een neg test kunt hebben?Kan de pijn ook na de eisprong zijn?

Vorige maand had ik de avond voor de eisprong een posi test.De ochtend erop ook posi,en s'avonds neg.

Nu heb ik dus nog geen 1 posi test gehad.

6. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Gisteren heb ik ook best veel last gehad linksonder,maar dat was absoluut niet de pijn waarvan ik denk dat het de eisprong pijn is.
    Tot gisteren avond heb ik ook rekbaar slijm gehad maar dat is nu zo goed als verdwenen.
    Nu heb ik af en toe een soort ''gekneusd'' gevoel linksonder.

Deel Deze Pagina