Heb vanmorgen getest met een test van zwanger en kids. er kwam binnen de afleestijd een duidelijk, maar wel heel licht lijntje op. nu vraag ik mij af of jullie ervaring in deze testen hebben en of ze wel eens vals positief zijn. ik kan hem helaas niet laten zien, want ben op mijn werk. morgenvroeg ga ik een kruidvat 2v5 test halen. ik hoor het graag...
Ik ken de Z&K tests zelf niet, maar als er echt binnen de afleestijd een duidelijk streepje te zien is... zit je nog voor je NOD? Ben zelf een echte KV fan, dus ik zou zeggen: doe morgen een KV testje!! Hoop dat we je dan voor het echie mogen feliciteren!
Ja, zit inderdaad voor mijn nod, als ik uitga van mijn langste cyclus. dan heb ik vrijdag pas mijn nod. heb wel echt klachten, mijn borsten doen pijn en ben met vlagen erg misselijk. morgenvroeg maar gelijk naar de kruidvat...wel spannend...
helaas ben ik op mijn werk, en moet tot morgenvroeg, dus dat doe ik morgenvroeg! ook met hopelijk een positieve kv test erbij!
Mijn ervaring is dat de zw&k zwangerschapstest een ligt streepje geeft. De 2v5 van het kruidvat geven een betere streep
Nou mijn ervaring is ook dat de zw en kids later een streepje geven dus als er een streepje staat klopt hij ook vast wel. bij mij wel...
ik heb op de z&k tests wel eens een licht streepje gehad en niet zwanger, vind ze niet zo fijn. Maar als je zegt dta het een duidelijk streepje is kan het heel goed posi zijn hoor! idd graag een foto. heb je vandaag nog getest?
Hierbij dan mijn test...sorry voor het wachten! heb slaapdienst gehad, en moest eerst mijn zoontje ophalen, daarna snel getest. de kruivat heb ik vanmorgen gedaan met ochtendurine. wat denken jullie?
Zo´n test had ik ook van kv! Dus ik zeg GEFELICITEERD!!!!! Vrijdag is pas je NOD las ik? Dan moet de test dan echt knallen!!!