Hey iedereen, Gisteravond ging ik naar het toilet en bij het afvegen zag ik daar een klein helder slijmpropje met een licht bruine glans erover en dunne kleine bruine draadjes. Sinds gisteravond heb ik verder geen druppel bloed meer gezien. Nu wil het zo zijn dat ik op dag 35 maar ben gestopt met ovulatie testen doen, want ik kon mijn ei niet vinden. Ik heb de donor dus gewoon voor de zekerheid laten komen op dag 36 en we zitten nu op dag 44 (8 dagen later). Mijn cyclus was altijd 32 en sindskort is het heel erg onregelmatig. Ik was wel al vanaf dag 9 begonnen met ovulatie testen. Wie heeft dit ook gehad? X
Kan ook een ovulatiebloeding zijn geweest overigens. Wat is een ovulatiebloeding? Ovulatie Berekenen Kan ook bruinig zijn met wat slijm. Ik zou voor de zekerheid je donor nog even weer laten komen, just to be sure.
Ja idd dat kan ook! Alleen heb ik dus helemaal geen vruchtbaar slijm meer sinds vanmorgen en toen ik insemineerde toen had ik echt super veel rekbaar slijm. Daarom ben ik zo benieuwd.. We moeten gewoon afwachten helaas!