even een kort vraagje... ik heb afgelopen dinsdag een curretage gehad. nu ben ik echt vanaf 's middags vier uur helemaal op, ga het liefst dan mijn bed in... maar dat gaat niet met een meisje van net een jaar. en ik heb nog steeds af en toe wat krampende buikpijn.... wie herkent dat??? liefs marij
Ja dit herken ik wel! Ik heb het zelfs een paar weken gehad die moeheid. Kan best ook van de narcose komen. Na dik een week waren die krampen bij mij wel weg.
ik heb een vmk gehad dus das wel anders als een curretage... maar ik heb echt een aantal weken last van mn buik gehad, echt flinke krampen, erger als menstruatiepijn. De dokter heeft mij verteld dat dat tot 6 weken kon aanhouden, komt omdat je baarmoeder aan t genezen is en tot rust aan t komen is. Sterkte meid!
Moe viel bij mij wel mee (ik sprong dan ook al bijna meteen uit mijn bed na de narcose) maar buikpijn heb ik wel 3!! weken gehad. Volgens de gyn kon dat geen kwaad...
Ik heb geen curretage gehad, maar een vmk. Ik had geen last van buikpijn maar wel heel erg van moeheid. Was eigenlijk pas echt over na mijn 1e ongi na de vmk. Sterkte!