Hallo dames, Ik ben op zoek naar goede ovutesten! Niet te duur. Ben 2 weken pas gestopt met de pil en wil eerst ontpillen. En wil een beetje mijn cyclus doorhebben. Ben ook temperaturen maar ben te nieuwschierig wanneer mijn eisprong is omdat ik op dag 20 zit van temperaturen en geen verschil zie. Dus wil graag weten wat jullie gebruiken of die goed is en hoeveel het kost! Alvast bedankt!
Ik ben super tevreden over de CB digitale ovulatie test. Hij is niet heel goedkoop, maar man, wat ben ik blij dat ik geen gedoe heb met streepjes vergelijken!! Als ik soms fotootjes zie met al die streepjes... ik zou er gek van worden! Zijn ze gelijk? Donkerder? Lichter? Volgens mij heb je het soms ook "fout" omdat je denkt dat hij donkerder is terwijl het niet zo is of andersom. Bij de digi test is het gewoon een smiley of geen smiley. Wel smiley, dan lekker klussen. Zo niet, dan gewoon nog een paar dagen doortesten. Ik zou iedereen deze test aanraden, maar ja... hij is niet de goedkoopste. Ik had het er in ieder geval wel voor over. Geen gezeur met streepjes en je weet zeker dat je goed zit!