Vandaag dag 5 van m'n cyclus. Volgens mijn berekening (gemiddelde van m'n laatste cyclussen) zou deze cyclus weer zo'n 26 dagen tellen. Afgelopen maand ook naar verwachting een cyclus van 26 dagen. Als het klopt heb ik m'n ei toen op dag 13/14 van m'n cyclus gehad en op dag 12 positief getest. (Zie foto 1) Daarna werden ze weer lichter. Vandaag voelde ik van alles in m'n buik en m'n gevoel zei: waag een testje. (Zie resultaat op foto 2) De test lijkt best al richting positief te gaan, helemaal als ik 'm naast vorige maand leg vind ik dat hij erg op die van dag 11 lijkt. Nu gaan er allemaal vragen door m'n hoofd.. Want nu al m'n ei op dag 5? Dat kan toch niet zo vroeg? Of misschien toch? En heb ik m'n ei misschien nu en ben ik de positieve test zelfs net voorbij? (Voelt echt alsof ik vandaag m'n ei heb) Zwanger kan ik niet zijn.. Ben net ongi geweest (met stolsels) dus de kans dat daar nog wat zit lijkt me vrijwel nihil. Nou ben ik al op internet gaan speuren over een eventuele vroege eisprong, maar daar wordt ik ook niet wijs uit. En zon korte cyclus heb ik nog nooit gehad, een enkele keer van 23 dagen maar meestal varieerd deze tussen de 25 en 30 dagen. Hoop dat jullie mijn vragen iets kunnen verduidelijken. Liefs
Hij is wel donker maar niet positief in mijn ogen. Lh schommelt tijdens je cyclus. Dus ik zou ff doortesten en t voor de zekerheid gezellig maken