waarneer testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door essiegio, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    halllo allemaal ik heb op 8 feb een miskraamgehad ben daarbij naar de gyn geweest en die zei van gewoon door gaan als je ben gestopt met bloeden dus wij zijn daarna ook gewoon door gegaan maar nu wee tikniet waarnee rik mijn menstuatie kan verwachten ik werd normaal elke 6de ongi enmeestal had ik al een par dagen der voor klachten zoals buikpijn en hooftpijn nu hebik dat dus helemaal niet heb wel last van me borsten af en toe misselijk vaker plassen en meer vocht verlies waarneer zou ik nou het beste kunne testen??

2. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    Zou zo rond einde van de week testen ofzo...

3. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hier ook een miskraam gehad 20februari had aardig wat bloed maar dacht dat dat mijn regels waren? Maar als ik het uit jou verhaal begrijp is dit dus eigenlijk niet het geval?
    Ik heb vorige week heel erg steken gehad in mijn rechter lies zeg maar en heb er geen verklaring voor. (weet niet hoe een ei voeld) En gister toen ik in de bouwmarkt was met mijn vriend kreeg ik toch een steken in mijn borsten dat was echt even helemaal niet fijn ook dit ken ik niet heb ik nooit gehad ik heb echt geen idee wat dit te betekenen heeft want heb dit ook bij de vorige zwangerschappen niet gehad.
    Ik hoop dat mijn cycles gewoon een beetje regelmatig zal blijven en dat ik gewoon 21maart mijn regels heb of helemaal niet meer dat zou helemaal fijn zijn.
    Hoop voor jou dat je cycles gewoon weer op orde is, ik voel in iedergeval steeds dingen nu die ik niet kan plaatsen helaas.

4. sabina84

sabina84 Lid

7 sep 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou er dan ook rond de 6de weer een testje tegen aan gooien.. en gewoon je normale cyclus aan houden.. mocht ie nega zijn gewoon weer 2dgjes wachten eer je nog een testje doet..

succes..

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik moest en zou natuurlijk net die sensitive test doen die je schijnt 6 dagen eerder kan doen..geloof er niet zo goed in aangezien ik gister of eergister pas mijn eventuele innesteling heb gehad..en hij was idd nega...moet het ook niet meer doen haha..zou er nog hoop zijn? ik hoor vaak dat mensen nega testen terwijl ze op hun nod positief testen...

6. essiegio

essiegio Actief lid

11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    oke bedankt meiden heb op het moment wel wat steken in me buik dus ff afwachtenwat het word hoop eigenlijkniet dat ik ongi wordt maar heb zo bang dat als ik weer zwanger ben gelijk na eenmiskraam dat het weer fout ga

Deel Deze Pagina