Domme Vragen Topic deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    En maar zoeken en zoeken, maar ik kon deel 1 niet meer vinden! Vandaar deel 2;)

Gelijk ff een vraag:

Wanneer je als vrouw zwanger wilt worden en in de week van het ei zit (en daarna totaan ongi), "mag" je dan wel ( op alle manieren) klaarkomen? Ik bedoel, is dat niet hinderlijk voor eventuele transport naar de bm of innesteling?

Liefs

2. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Wat ik begrepen heb is dat het zelfs voor het zaad bevordelijk is m.b.t. zwemmen naar het eitje, ik heb al een paar keer gezien / gelezen dat ze het adviseren zodat het meer naar binnen getrokken wordt zeg maar. En ook voor evt. innesteling en transport neem ik aan dat het geen kwaad kan. Dus gewoon doen :D!

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    En de wachtweken daarna?

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dat is geen probleem hoor. Je mag altijd klaarkomen, dit heeft geen invloed verder op de innesteling o.i.d.

5. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    ik heb ook weer gelezen dat als je na de daad klaarkomt je meer kans heb op een jongen, omdat de snelle zaadjes dan sneller naar de baarmoeder worden getrokken dus meer kans hebben.
    Een meisjeszaadje is langzamer dus als je niet klaarkomt hebben die iets meer kans. Of het waar is tja fabeltjes blijf je houden denk ik :)

6. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik moet t toch eens proberen":) leuk topic

7. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Daarom is regelmatig vrijen gewoon het makkelijkst:D Dat fabeltje heb ik idd ook ergens gelezen!

Deel Deze Pagina