Hoi dames, Ik zit op dag 16 in m'n cyclus en eindelijk is m'n ovutest wat donkerder. De voorbije dagen steeds geen streepje (of heel licht). Hij is net niet zo donker als de controlestreep, maar het verschil is bijna niet te zien. Gisteravond al geklust, vanavond ook maar aan de slag? Maar als hij morgen dan nóg donkerder wordt, dan 'moeten' we nog een keer... is dat dan niet slecht voor de kwaliteit? Maar ik wil het risico niet lopen dat hij morgen weer minder donker is.. Ik heb pas sinds gisteravond doorzichtig vloeibaar slijm, maar nog niet die echte rekbare slijmdraden... Wat denken jullie?
Hmm... maar ik heb hem nog nooit zo donker gehad (ben op dag 10 begonnen en dit is de 1e maand met ovutesten) dus ik ben zo bang dat ie niet meer donkerder wordt.. Maar op de foto lijkt ie inderdaad nog niet donker genoeg.. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/37871-albums4942-picture24520.jpg
Hai Hij moet echt nog donkerder worden. zou idd ook nu om de dag klussen. Het kan nl nog wel een week duren eerdat hij positief is.
zolang jij en je man t niet erg vinden om elke dag te klussen kan t volgens mij niet zoveel kwaad hoor, de meningen zijn daar een beetje over verdeeld.. Mijn man en ik hebben bijna elke dag seks en bij mij was t de eerste ronde proberen meteen raak... ligt denk ik een beetje aan t kwaliteit van t zaad van je partner. Wel lekker dat je ei eindelijk in zicht is toch? have fun!
Goeiemorgen! Gisteren toch maar geklust We vinden het niet erg, maar een week lang elke dag wordt misschien toch wel teveel, dus hopen dat m'n ei niet zo lang op zich laat wachten Ik doe straks nog even een testje (niet met ochtendurine) en ben benieuwd hoe het er dan uitziet!
Deze middagom 12u getest en hij is nog wat donkerder geworden! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/37871-albums4942-picture24583.jpg Wel gek... op de foto's lijken ze weer lichter. Maar na 5-10 minuten moet ik ze aflezen en dan zijn ze echt donkerder lijkt wel.... maar goed... vandaag voelde ik ook heel veel steekjes in m'n linker eierstok... dus vanavond maar weer aan de klus voor de 3e dag op rij...
volgens mij is deze echt posi! dus morgen of overmorgen je ei, ook morgen nog ff aan de klus als ik jou was hehehe, have fun!
Haha we hebben al 3 dagen op rij geklust... nou, vanavond maar weer en morgen nog een dag... ik hoop dan toch zo dat het gaat lukken!!
hihi die is posi!!! ik heb ook met sensitest gedaan de eerste keer en wat net zoals die van jou! eerst heel wit dan lichte streep,dan rozig en dan knal paars! dus ik denk dat je heeeeel goed zit nu met het klussen enzo! groetjes en veel plezier!
Spannend hoor of het gaat lukken. Gisteravond geklust en vanochtend bij het plassen had ik heel veel rekbaar slijm... Joepie! Dat heb ik lang niet elke maand... Ik voelde gisteren wel veel steekjes linksonder, vandaag niet meer. Benieuwd of m'n ei nu al geweest is of nog moet komen... Vanavond nog even testen met een ovutest (moet overdag weg). Ben benieuwd of hij nog knalt of alweer lichter aangeeft.
Die van gisteren was dus blijkbaar de meest duidelijke, want vanochtend had ik rekbaar slijm en vanochtend en vanmiddag was de streep veel minder duidelijk op de ovutest (bijna weg zelfs). We hebben dus hopelijk op het goede moment geklust. Gisteren een positieve ovutest. Gisteravond geklust. Zouden jullie dan vanavond voor de zekerheid nog een keer klussen omdat het 24-36u later kan zijn dan de test?