vraagje over ovulatietest

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zara75, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    In januari gaan we weer van start met behandelingen na bijna 2 jaar pauze. We komen net terug van Mexico en daar had ik ook mijn vruchtbare periode. En wilde de laatste ronde voor het zh het toch maar weer eens proberen met ovulatietesten, just to be sure dat ik dat ei te pakken kreeg.;)
    Had digitale die een smiley aangeven en ik had meteen een smiley te pakken.Maar als je dan naar de streepjes keek was hij nog lang niet positief..Heb de dag erop weer een test gedaan en toen was hij negatief en de streepjes waren even dik als de dag ervoor.
    Ik weet na 6 jaar wel wanneer ik in de vruchtbare periode beland ben, maar vind dit toch wel heel vreemd.
    Ik heb altijd goedkope testjes gebruikt en altijd een vet positieve test gehad. Weet dus niet of die test van clear blue betrouwbaar is. Vroeg me af of dit vaker voorkomt..

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lieve zara geen antwoord op je vragen...

Maar wel "fijn" je te zien.
    Nu dus toch weer een nieuwe start.
    Ik hooop heel erg voor je dat Geertgen je brengt wat het ons gebracht heeft.
    Ook wij hebben daar de overstap naar toe gemaakt. En nog steeds erg blij en zeer tevreden.
    Alvast heel veel succes meis!

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Gefeliciteerd!!!Heb er gewoon kippenvel van als ik lees dat er weer iemand zwanger is na lange strijd!

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dank je wel!

Ik hoop dat alle strijdende meisjes waaronder jij ook eens beloond zullen worden.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ff omhoog, want heb nog steeds geen antwoord op mn vraag...

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi;
    Ik weet bijv bij mezelf door mn pcos dat k altijd wel een ovulatie test kan doen... Maar dat ze 9Vd 10 x positief aangeven omdat ik pocos heb. Dus veel folikels/cystes in mn eileider heb waardoor dat hormoon ook word uitgescheiden... Die lh piek laat maar zeggen. Daardoor zijn mijn ovulatie testen altijd positief zonder dat ik uberhaubt een eisprong krijg.

Maar zoals k lees in jou onderschrift... Heb je geen pcos.
    Maar ik dacht k meld t toch maar even want dat is bij mij een reden dat die altijd een 2e streepje krijg zonder dat t eigenlijk kan...

Succes met de behandelingen verder! Wij lopen ook bij Geertgen en zijn zeer tevreden...!

Deel Deze Pagina