10 en 14e dag!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wishes, 26 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Hoi ik heb een vraagje..
    het valt mij nu al een paar maanden op dat ik iedereen keer rond mijn eisprong op de 10e én de 14e dag steken in mijn onderbuik heb (aan 1 kant..) wat kan dit zijn? En welke geeft de eisprong aan, en wat geeft de andere dan aan? (wat een vragen he haha)
    Ik heb een hele regelmatige cyclus van 26 dagen.

Alvast bedankt! xx

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb dat ook, maar weet ook niet wat nu wat is! ;)

3. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Verder niemand!? :(

4. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    idem hier...
    ik denk ook altijd 2 keer per maand dat ik mijn eisprong heb met ong 4 dagen tussen... maar meer dan herkennen kan ik niet. Heb er ook geen uitleg voor.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik had het afelopen maand ook. Er zaten twee of drie dagen tussen. Ik ben ongie geworden 16 dagen na de tweede keer buikpijn. Dus wat nou wat is, geen idee. Sorry, kan je helaas niet helpen.

6. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Hallo!
    Ik kan uiteraard ook niet met zekerheid zeggen wat het is want heb er niet voor geleerd haha, maar mijn eipijn duurt totaal 4 dagen. Ik heb begrepen dat dat kan, per ei 4 dagen (blijkbaar want ik heb volgens mij écht maar 1 eisprong), dus ik denk zelf dat die 2 pijnen gewoon van 1 ei zijn! Is het ook niet zo dat als je 2 eitjes hebt, dat ze dan ook tegelijk springen? Het kan wel anders maar ik geloof dat dat extreem zeldzaam is.... Uitsluiten kan ik niets dus, maar vlgns mij ist gewoon 1 eitje hoor :) Als je wilt weten op welke dag zou je je temp bij kunnen houden (ben ik ook gaan doen om te ontdekken welke dag, dat verschilt bij mij dus) of ovutestjes (nooit geprobeerd)..
    Succes!

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi hoi,

Rond mijn eisprong heb ik ook een dag of 2,3 last van krampjes en ongemakkelijke pijn in mijn buik.
    Ik denk dat de eerste dagen je ei aan het voorbereiden is om te springen en dat dat aanhoudt tot de laatste dag dat je de 'pijn, krampjes' voelt. Ja en dan is het voorbij denk ik en is je ei gesprongen?

8. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Hoi!
    Ik had het gister ook ineens... En het was me al eerder een keertje opgevallen. Ik heb inderdaad gehoord dat dit van de eisprong kan komen. Dus klussen!
    groetjes jen

Deel Deze Pagina