hmm bedankt voor je antwoord maranka. heb niet zo heel veel zin om de rest van de maand te testen. kijk wel wanneer ik ongi wordt, moet de eerste keer worden dus afwachten maar. ben trouwens erg benieuwd naar je test 29 mei. Hopelijk gaat het niet zoals bij daisy. ik hou de site in de gaten! gr mayo
Ook ik heb een vraagje! Ik heb eergisteren een bijna positieve ovulatietest gehad. Als er nog een laagje overheen kwam, was de test positief. Het was dus een duidelijk streep. Gisteren dacht ik dat het dikker zou worden, maar helaas was hij veeeel dunner geworden. Heb ik mijn piek net gemist? En is mijn eisprong vandaag? Of gisteren? Waarschijnlijk heb ik weer een cyclus van 24 ipv 26.
Dat zou je denken he.. Als je in mijn album kijkt, dan zie je mijn testen van de vorige cyclus. Op dag 3 dus een positieve test. En die test had ik om 16:00 uitgevoerd. En eergisteren was het weer dag 3, maar dit keer dus ietsje lichter. Maar ik had de test rond 19:30 uitgevoerd. Misschien dat het daar aan ligt? Dat ik dus rond 16:00 mijn testen moet uitvoeren? Dan ligt mijn LH piek wat hoger. Of maakt dat niet zo veel uit?
Liefst dus elke dag op de zelfde tijd, want dan kun je weten of je piek tussen die 24 uur is geweest, als je de ene dag positief test en er de volgende dag een lichter lijntje is.
Ik heb wel een duidelijke ei gehad! Gevonden d.m.v ovutesten! Elke test gedaan rond dezelfde tijd. Ik heb een cyclus van 27 dagen en ben op dag 10 begonnen met testen! op dag 15 me ei gevonden! Ik heb er foto's van in mijn album
Ik had ook een duidelijke test, maar ik gebruik die van Cb met de smiley! En daarnaast temp ik ook en weet ik dat als mijn temp stijgt, dat ik mijn ei heb gehad.
Dus dit ook elke cyclus aanhouden? Als ik weer ongesteld wordt, dan zal ik de volgende cyclus weer in de middag testen. Het lijkt erop dat dan mijn LH-piek het hoogst is.
ook ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten omdat ik soms onregelmatig ben, gemiddeld 30/34 dagen laatst een keer 44 dagen begonnen deze cyclus met testen vanaf dag 11 dag 11 geen streepje dag 12 licht streepje dag 13 licht streepje dag 14 licht streepje dag 15 licht streepje dag 16 licht streepje dag 17 Geen streepje dag 18 licht streepje erg vaag dus ik snap er niks meer van weet iemand hier iets van? Alvast bedankt?
Femke, Waarschijnlijk heb je je ei nog niet gehad. Dat ie op de meeste dagen wel een licht streepje geeft komt omdat je dan altijd wel een beetje LH in je urine hebt. Gewoon door blijven testen en waarschijnlijk heb je dan ergens komende dagen wel echt positieve testen. Succes ermee! Miepie
Dank je wel miepie, ja dan moet ik toch maar ff geduld blijven hebben en blijven testen heb net weer 24 stuks online besteld dus daar kan t niet aan liggen. liefs Femke
Hallo, nou miepie je had gelijk vrijdag avond had ik een positieve ovulatietest voor het eerst! maar we hadden een druk weekend dus helaas alleen gistermiddag geklust (zondag) hoop dat ik nu niet te laat was, in iedergeval ben ik blij dat je toch de testen kan vertrouwen! groeten Femke