Ik snap niet waarom mijn testen zo licht blijven. Als ik de test doe komt er al gelijk een streepje of een kruisje je te staan. Maar dan licht. Wat moet ik hier toch mee. Ben ik nou toch wel zwanger of toch niet. Wat vervelend toch alemaal.
Ik zie wel wat... Clear blue met week indicator een idee? Dan krijg je gewoon heel duidelijk een 'zwanger' of 'niet zwanger' en hoeveel weken je zwanger bent.
Ik heb precies hetzelfde.. Elke keer binnen de tijd een streepje, maar ze worden vrijwel niet duidelijker..
Erg vervelend en spannend inderdaad.. Haha Bij kv 2v5 zie je al snel iets verschijnen, maar het blijft een vage lijn.. Die van action is er wel, maar amper te zien. Morgen probeer ik die van kv met de +. Cb Met indicator was hier op, dus kon ik niet meenemen helaas..
@siren84: kan dat? Dat het hcg langzaam stijgt? Ik heb nu namelijk voor de 3e dag op rij ook zo'n vage streep..
De laatste keer bij mij duurde het ook wat langer dat ze duidelijker werden. Maakte mezelf helemaal gek met testen. Heb een CB gedaan en daarna de gyn gebeld en niet meer getest
Als je een week aan het testen bent zou ik een cb indicator doen of na 2- 3 dagen pas een kv test en ik vind je streepje wel onduidelijk is hij wit of grijs geen idee mede je test zo geel is uitgeslagen. Je kunt het beste een foto maken na 5 minuten van testen en niet een lange tijd erna.
Deze variant van de cb gaf bij mij ook altijd kruisjes tijdens het doorlopen en bleven dan licht staan ... Toch echt niet zwanger bij zulke resultaten. Probeer eens de nieuwe cb kruis test... Hij is enorm verbeterd (ik krijg bij de nieuwe geen kruis meer) en nu een vroege test geworden. De testen die je geplaatst hebt zij allemaal negatief helaas Ps.. Er waren hier meer vrouwen die vage kruisjes kregen met jouw test en niet zwanger waren.
Ik heb ook zo'n kruis bij die van kv.. Maar krijg hem niet op de foto haha.. Hij spiegelt teveel waardoor de camera niet wil scherp stellen.. Hij is erg licht, maar net zo breed als de controle streep.