Ok, wie heeft hier ervaring mee? 2 dagen voor NOD, net getest, na ACHT minuten een vaag roze streep. Zo onduidelijk dat ik hem niet op de foto kan zetten. Zou dit wat kunnen zijn? Heb getest met matcare
zo begon het bij mij ook... ik denk nog even geduld en morgenochtend weer een testje doen. of zondagochtend als je zoveel geduld hebt. alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!
Hmmmm, moeilijk.... Ik weet alleen dat je Matcaretesten (ik heb ze zelf namelijk ook) volgens mij binnen 10 minuten moet aflezen. Dus 8 minuten valt wel binnen die tijd.... Ik weet dat het moeilijk is, maar ik zou over een paar dagen gewoon nog eens testen. Dan zou die streep duidelijker moeten zijn....
Ik wou eigenlijk straks de digitale van cb proberen, kijken wat die zegt. Heb afgelopen dinsdag ook getest en toen kwam er helemaal niks, ook niet na tien minuten. Alleen een streep dat de test goed was.
je hebt wel vroeg getest maar dat snap ik wel het zou wel wat kunnen betekenen volgens mij, ik zou over 3 dagen nog een keer testen! je zou ook nog een keer met de matcare ultra kunnen testen want die is super gevoelig (heb ik ook gedaan) maarrr voor je NOD testen kan gevaarlijk zijn he, de kans dat je toch ong wordt is dus aanwezig. succes ben benieuwd!
Pin je niet teveel op die CB vast als die "niet zwanger" zegt! Ik heb namelijk gehoord dat die digitale testen meer HCG nodig hebben. Maar je kunt het allicht even proberen natuurlijk...
Ja, dat heb ik ook gehoord. Als het niet wat wordt probeer ik morgen nog even. Reden dat ik nu test is dat ik dit weekend carnaval ga vieren. Beetje duidelijkheid zou dan wel welkom zijn i.v.m. drank
Voor NOD testen is niet gevaarlijk hoor alleen zonde! Tot 12 weken heb je sowieso meer kans op een miskraam. Als de innesteling al fout is gegaan voor NOD test je waarschijnlijk ook niet eens positief.. Tuurlijk komt het wel eens voor dat je een paar dagen voor of na NOD bloed verliest en een miskraam krijgt.
Nou, om jullie even op de hoogte te houden. Heb net weer getest, met een kruidvattest, de dure variant. Nu kwam er na twee minuten een lichtblauw streepje. Nog steeds te licht om te fotograferen, maar goed, een streep is een streep toch?
Wauw! Kan het nog niet echt bevatten hoor. Ik test morgenvroeg nog een keer. Hopelijk dan een wat duidelijker streep. Ik had trouwens de vorige keer ook een hele vage streep toen ik testte, wat dat betreft is er niet veel veranderd in mijn lichaam.
Nou, ik ben overtuigd! Gister een vage streep, vanochtend ook nog een beetje vaag, maaaaar, een streep is een streep. Joepie!
Gefeliciteerd meis! We lopen gelijk op zo te zien Kan me je gevoel van onwerkelijkheid meer dan voorstellen , ik geloof er eigenlijk ook nog steeds geen snars van, hihi! Geniet ervan en veel plezier met de carnaval
Hey, inderdaad! We lopen precies gelijk! Jij ook gefeliciteerd. Heb net voor de zekerheid nog de matcare ultra gedaan maar wel duidelijk een streep hoor. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om ze in het album te plaatsen. Jullie moeten me zo maar geloven...hihi