hallo dames ik ben niet bezig met zwangerworden voor een tweede maar toch vraag ik dit. ik heb voordat ik zwanger raakte van mijn eerste een site gehad waar je je laatste menstruatie in kon vullen en dan kwam in beeld wanneer je uitgerekend ben maar ook je eerste nod op dit forum is datn iet wet iemand en site? liefs,
ja maar dan krijg je niet wat je nod dag is maar ik heb het al bedankt dames voor het snelle antwoord....
Goh spannend! Ik zie dat je kleintje een jaar oud is, wat zou je ervan vinden om nu terug zwanger te zijn?
om heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg eerlijk te zijn in 1 woord GEWELDIG hahaha wel afwachten hoor wan tik heb verder helemaal geen klachten dus.. naja op pijnlijke borsten na en ik voel me grieperig maar ja dar gaat weer rond dus... tjah hahah
Nou veel succes meid, dan hoop ik dat je zwanger bent! Ik zie trouwens dat we even oud zijn Wanneer ga je een testje wagen?
ja ik zie het! nou ik loop niet te hard van stapel maar eerst even tegen manlief zeggen haha en dan nog maar een weekje ofzo afwachten als het zo is dan zeg ik het direct!
dames, ik durf niet en weet niet goed wat te doen.. weet je eigenlijk hou ik mijn ongi niet goed bij maar ik heb het 1 januari gehad dus vandaaar die calculator.. en volgens die had ik het la moeten hebben......... en ik vertrouw mijn lichaam niet zo goed omdat ik grieperig ben... dus heb zoiets van ik wacht wel een af... maar eigenlijk ik weet niet......
Je kunt er een test aan wagen, de winkels zijn open, dus die test is zo gehaald... Heb gede verhalen gehoord over de zwangerschapstesten van het Kruidvat..... Succes meiss!