Hallo Allemaal, Ik ga nu een domme vraag stellen, maar ik vraag het me toch af. Vorige week dinsdag was mijn 1e menstruatiedag/cyclusdag. Ik heb een gemiddelde cyclus van 29 dagen. Dit heb ik ingegeven bij de cyclusbanner. Hij geeft netjes aan dat ik op de 8e dag zit, maar geeft ook dat ik over 8 dagen mijn ei heb, dus op dag 16, als ik het goed bereken. Klopt dit wel? Als je een cyclus van 28 dagen hebt, zit hij toch op 14 dagen. Waarom zit hij bij 29 dagen dan opeens op 16? Of zit ik verkeerd te rekenen? Dat kan ook hoor. Ben soms beetje Coupe de Soleil Blond. Groetjes, Marianne
je banner is maar een richtlijn hoor. die gaat van het gemiddelde uit. bij iedereen is het verschillend ik voel vaak op dag 11 of 12 mijn eisprong en wordt vrijwel 14 dgn na mijn eisprong ongesteld. maar ik weet dat er veel meiden tempen om erachter te komen wanneer hun ei is, dat zou je aan je temperatuur moeten kunnen zien. hoe dat werkt geen idee dat doe ik (nog ) niet. ennuh domme vragen bestaan niet hoor
ze rekenen dat je ei gemiddeld 14 dgn voor je nieuwe cyclus is... maar daar moet je niet perse van uit gaan, bij elke vrouw is het gewoon verschillend en onderzoeken hebben al verschillende malen aangetoond dat een eisprong vaak later of vroeger is dan men vaak denkt... succes meid
Ik ben deze maand wel met tempen begonnen, dus ik ga eens kijken hoe mijn cyclus qua temperatuur in mekaar zit. En ik heb eens zitten denken. Misschien neemt hij deze dag ook mee als 1 dag, dus dan zou het dag 15 zijn. Ik weet dat het een indicatie is. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe mijn cyclus in mekaar zit, maar door te tempen en naar het slijm te kijken, zal ik er wel een keer achter komen. Bedankt voor jullie reakties, Angel Eyes en Smoekie. Groetjes, Marianne