Vandaag positief getest op 9DPO 😍! Super blij, we zaten in ronde 18 en hadden deze maand cyclusanalyse in verband met intake voor de MMM. Tegelijkertijd ook bang want vorig jaar rond deze tijd was ik ook zwanger maar dat was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik hoop nu zo dat het vruchtje op de juiste plek is ingenesteld! Al ben ik nu al trots op mijn eitje. Mijn rechter eileider is verwijderd en op basis van echo's deze maand weet ik dat het eitje aan de rechter kant is gesprongen en hij heeft dus toch maar mooi de weg naar de linker eileider weten te vinden .
Ja toch nu nog hopen dat het niet lekker is ingenesteld in die linker eileider, dat zou dan weer minder fijn zijn . Bedankt voor alle lieve felicitaties meiden!
Gefeliciteerd! Hoop dat het een mooie plakker gaat zijn. Fijn on te weten dat de andere eileider het werk overneemt he?! Ik ben nu zwanger van een eisprong op links, terwijl mijn linkereileider weggehaald is 😃. Stelt gerust dat je lichaam zo goed de functie van de weggehaalde eileider kan overnemen vind ik.