vraagje over ovutest

Discussion in 'Zwanger worden' started by korzaantje, Jun 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. korzaantje

Apr 16, 2008
    35
    0
    0
    directiesecretaresse
    Ik heb nu al drie dagen een dikke! pos. ovutest. Kan dat? We hebben iniedergeval flink geklust!1

gr. Mariska

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

welke ovu testen gebruik je? die van de kruidvat geven heel lang positief aan! was bij mij ook zo maar wel vals. Hij gaf vanaf donderdga positief aan en heb gister met cb pas posi getest..

3. korzaantje

Apr 16, 2008
    35
    0
    0
    directiesecretaresse
    idd met kruidvat, Vanaf maandag positief en vorige week donderdag begonnen. toen neg.

gr

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja ik zou gewoon via internet ovu testen bestellen of cb die zijn heeel goed! die van de kruidvat geven geen goed resulaat bij mij niet.. en bij meerdere mensen niet!

5. guusje11

guusje11 Actief lid

May 2, 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    hoi inderdaad is kruitvat erg slecht,
    gewoon weg flikkeren die zooi! :)
    ik had ook nog die van predictor, maar die zijn een heel gedoe met potjes en pippetjes. :rolleyes:
    en zijn ook niet zo duidelijk af te lezen.
    had daarna die van cleur bleu en die zijn heel goed,
    was toen ook meteen raak.
    veel succes! ;)

6. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Ik gebruik die van matcare, maandag en dinsdag positief en nu niet meer...lijkt me wel heel realistisch. Zijn ook erg gebruiksvriendelijk.

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik gebruik die van de babyboom-site. Ben sinds dag 10 aan het testen, heb één keer een licht streepje gezien en dan niets meer. Ben ondertussen op dag 20!

Ik weet het ook niet zenne, heb ik nu een eisprong gehad of niet? Heb de voor die 'positieve' test wel steekjes in m'n zij gevoeld dus wat dat betreft, denk ik wel dat ik een eisprong gehad heb...

Pfff, ik word alleen maar onzekerder van die ovulatietesten! :(

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Ik gebruik Sensitest en snap er nou niks meer van.. Ben begonnen met testen op dag 10. Toen was er een lichte, maar duidelijke tweede streep te zien. De dagen daarna niks meer, tot vandaag: nu weer een lichte streep, wel iets minder duidelijk dan op dag 10. Die twee lichte strepen zouden toch na elkaar moeten zijn ofzo?

9. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hmm, dat zou ik ook denken! Die ovu-testen doen je helemaal in de war geraken en ze lijken bij iedereen andere resultaten te geven.
    Ik denk niet dat ik ze ga blijven gebruiken. Gewoon om de andere dag klussen en dan moet het toch wel eens lukken hè...

Liefs.

10. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Als alles verder normaal werkt zou je wel denken dat het dan eens moet lukken, met om de dag klussen! Bij ons ligt dat iets ingewikkelder, vandaar dat ik een tijdje ovulatietesten wil gebruiken om te kijken of ik daar iets aan kan hebben.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Danabelle: bij mij worden de streepjes ook eerst lichter en daarna weer donkerder hoor! Niks mis mee, met sensitest. Heb wel een voorbeeld staan in m'n album van vorige maand. Heb vaak ook een lichte test voor ie knalpositief wordt de volgende dag. Succes!

Share This Page