Hey dames Ik vraag het even aan jullie aangezien het hier vol zit van experten op het gebied van ovu-testen. Ik menstrueer steeds onregelmatig. Ik dacht dez emaand er eens een ovu-testje tegen aan te gooien, maar mijn hoofd was steeds weer een welles-nietes spelletje aan het spelen. Gisteren had ik heel de tijd krampen in mijn benen en buik, dus vanmorgen werd ik gek en dacht: stel nu dat het mijn eisprong geweest is, dan wil ik het onderhand wel eens zeker weten. Dus hup, naar het kruidvat! Ovutestje van het kruidvat gekocht en die uitgevoerd, deze was overduidelijk positief. Maar als ik voort moet gaan op de gebruiksaanwijzing, kan ik dus concluderen dat ik mijn ei nog niet gehad heb? 6 U later heb ik nog een testje uitgevoerd en hier was de streep lichter dan de controlestreep. Nu weet ik het dus niet meer. Vraag is nu: als je een positieve ovu-test hebt, heb je dan je ei al gehad of nog niet?
Nou, ik weet niet of het effectief een teken is dat mijn ei eraan komt! Was beetje grieperig gisteren. Benen deden kei pijn en wat zie ik net? Ben ik het haar van mijn benen aan het doen en heb ik een lekkere spatader op mijn been liggen. Dat verklaart ook wel een beetje te pijn aan mijn benen mee, natuurlijk! Heb hier ook gelezen dat de testen van kruidvat niet echt betrouwbaar zijn. Maar de streep was echt wel duidelijker dan de teststreep. En 6u later was de streep minder.... Dus aan de slag dan maar! Hopelijk zijn we weer niet te laat?!
Nou denk toch niet dat de testen van kruidvat betrouwbaar zijn. Zaterdag had ik duidelijk een dikkere streep dan de controlestreep. Zondag minder, maar de streep stond er nog wel. Vandaag ook... Ik zou denken dat wanneer je ei geweest is, er ook geen lijntje meer zou staan?! Of blijft er zo ie zo een streepje komen dan?
Bij mij blijven er bij sensitest altijd lijntjes staan. Heb wel een voorbeeld in mijn album. Geef zelf de voorkeur aan de dipsticks van Matcare, die geven alleen lijntje als er echt iets te meten valt bij mij Liefs
Is in alle geval wel super - mega balen, natuurlijk! Dacht ik eindelijk ontdenkt te hebben wanneer ik mijn eisprong ongeveer heb/had, maar is het weeral niets dan... Vandaag kunnen we niet klussen en morgen ook niet (geizen de werkuren van mijn vriend en de aanwezigheid van ons zoontje natuurlijk!) Balen, echt balen!
Als ik het goed begrijp had je zaterdagochtend een positieve test toch? En zes uur later was ie negatief? Dan kan het best zijn dat zondag je ei al is geweest hoor. Omdat je eitje 24-48 uur na je positieve ovu test springt. Heb je kunnen klussen? Liefs
Wil je anders eens kijken naar de test in mijn album? Bekijken van boven naar onderen. Bovenste 2 zijn die van zaterdag, dan zondag en maandagmorgen. We hebben zaterdag en zondag gewoon geklust. Maar gisteren en vandaag dus niet... Goh man, ik ben er gewoon weer teveel mee bezig. Dat is natuurlijk ook weer niet geod, he?
zijn de testen van het kruidvat? wat een rottesten, je ziet niets duidelijk... Ik zou een ander merk gaan gebruiken. Die bovenste lijkt het donkerste maar moeilijk te zeggen...
Ik weet het! Pure zakkenvullerij is het! Dan betaal je 9 voor 5 stomme testjes en dan weet je uiteindelijk nog niet zeker of het nu positief was of niet. Als het nu een zwangerschapstest zou zijn, dan was ik duidelijk zwanger... Ok, maar het zijn dus OVULATIEtesten! haha
Ik zou ze gewoon voortaan online halen. Ben je vaak even duur uit maar heb je wel testen waar je wat mee kan...
@Jelly, Die bovenste lijkt het positiefste, dus dan was zondag je ei. Wat betekend dat je goed zou hebben geklust Maar zou de volgende keer (hoop niet dat het nodig is) andere ovu testjes bestellen. Via Sensitest of Matcare. Liefs