Hoi meiden, Ik heb afgelopen zaterdag licht positief getest met die van kruidvat. Vamiddag die van het etos huismerk gebruikt maar daar waar het teststreepje zo ontzettend vaag, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht blauw, alleen te zien in het felle licht. Toen 10 minuten daarna met kruidvat getest en deze is echt knallend positief! Heeft de etos meer HCG nodig of zo?wordt hier onzeker van.
Gefeliciteerd! Koop anders gewoon een digitale die aangeeft zwanger of niet zwanger. Dan heb je geen onduidelijkheid. Maar je bent gewoon echt zwanger hoor.
Ik heb hiervoor een mk gehad en had toen na 1 week opeens 3 nega testen en 1 heel licht posi, maar voel me nu wel echt zwanger... Maar toch had ik die van de etos ook liever knallend gezien, maak me toch een beetje zorgen. Maar als de etos een praktisch nega resultaat geeft en de kruidvat flink posi en beide binnen hetzzelfde half uur gedaan, das dan toch raar?
Etos gaf toen ik zwanger was van mijn zoontje ook een heel licht streepje, terwijl de digitale van cb en die van matcare duidelijk posi waren.
Mamalyn, was je al overtijd? Ik moet eigenlijk tot morgen wachten maar ben bang dat het me niet lukt.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgen weer testen maar nu met ochtendurine, kijken wat er gebeurd, had liever gelijk allemaal knallers gehad @annie 1979;ik had een posi ovutest precies 14 dagen terug en afgelopen zaterdag heb ik al posi getest met die van het kruidvat, die is naar wat ik hier gelezen heb erg gevoelig...blijkt dus wel Aangezien ik dus 2 weken terug die posi ovutest had zou ik morgen of overmorgen kunnen testen...officieel 8) Suc6 morgen!