Ik zal even bij t begin beginnen.. Begin Maart gestopt met de pil. eerste cyclus was 28 dagen. afgelopen donderdag was mijn NOD vrijdag ochtend getest, negatief.. Afgewacht en zaterdag nog niet ongesteld, onregelmatige cyclus dacht ik of toch..?? dus test clearbue gehaald. Vanmorgen getest en ik zie een plus!! positief dus.. eerste wat ik dacht was dit kan niet..? ongeloof was het en dacht meteen ik wil ook de digitale nog een keer testen! Nu een uur later hebben laten bezinken durf ik niet zo goed blij te zijn. Twijfel wel nog test of niet?? je lees zoveel verschillende dingen! hoe ging dit bij jullie?
Nou meis ga het maar geloven hoor! Mooie test! Cb indicator kun je al doen, toch fijn om het woord te zien. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd hoor! Wat fijn dat je zo ontzettend vlot in verwachting bent! En dat geloven... tsja.... ik ben er nog steeds niet helemaal aan gewend (en ben aan 't aftellen naar de bevalling, haha)
Bij zo'n plus zou ik het zeker gaan geloven! Is wel leuk om na een paar dagen nog een keer te testen en dan een dikke vette blauwe plus te krijgen Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!! Je test is super positief,zo was mijn eerste test ook en zie nu,21 weken zwanger inmiddels. Tja,wanneer ik het geloofde... Toen ik de eerste echo had en we een klein vlekje zagen met een knipperlichtje begon ik het wel wat te beseffen. Maar het drong pas echt goed door toen ons kindje steeds duidelijker een kindje werd en we echt een handje en voetjes op de echo zagen een een druk kindje in beeld.
ik geloofde het pas echt na de eerste echo en dan nog wachtte ik met spanning op de echo rond de 12-13 weken en toen geloofde ik het pas echt echt!! haha
ik ga de digitale halen en die van de week doen, lijkt me leuk het woord te zien ja! Ben blij maar ook voorzichtig spannend en heel onwerkelijk. ook misschien doordat het al zo snel raak was!! Ontzettend leuk om al jullie verhalen te lezen!!
Gefeliciteerd! Een duidelijke plus. Zou inderdaad morgen de cb digitaal doen. Dan zie je het woord "zwanger" en kun je het rustig gaan laten bezinken. Geniet ervan.
Gefeliciteerd! Ik ben eind maart gestopt met pil en meteen zwanger.. ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor!
Mooie plus! Ik heb 2 dagen gewacht en daarna weer getest. Daarna zakte het een beetje in... Nu misselijk dus ik geloof er wel in!
Gefeliciteerd!! En wanneer beseffen, nou de eerste keer redelijk snel. Maar nu hangt het nog steeds beetje in de lucht
Je bent zeker weten zwanger hoor!! Gefeliciteerd! Ik geloofde het pas echt toen ik een echo kreeg. In het begin vond ik het ook zo onwerkelijk allemaal
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Tot aan de eerste echo blijft het zeker wel onwerkelijk, je moet het hebben van een streepje op een test.. maar als je er dan een beeld bij hebt op de echo wordt het wel wat echter
Ik geloof best dat ik zwanger ben, maar t echt realiseren doe ik als ik echo heb gehad waarop ik een heel klein mensje zie haha. Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!! Ik begon het te geloven na de 12 weken echo en na de echo met 16 weken toen we hoorde dag het een jongetje is werd het echter. Toch voelt het pas super echt sinds afgelopen week. Het lichte gefladder is nu duidelijk getrappel en dat maakt het duidelijk dat er iemand in mijn buik zit
Je bent zwanger hoor proficiat! En het geloven, deed ik nadat ik zag dat de testen donker werden ( had zo een bang dat het van pregnyl nog was) maar het Beseffen goh dat groeit zo elke keer na een echo en nu de buik begint te groeien besef ik het ook wat meer... Maar ik denk dat het volledige besef dat er een mensje in mijn buik zit er pas is als ik het ook effectief voel...